Pietia Posted August 24 Report Share Posted August 24 Cześć Wszystkim! Otóz jestem początkującym jeśli chodzi o wędkarstwo, za pomocą internetu złożyłem sobie zestaw spławikowy na płoć. Zamierzam łowić batem 5m na wodach stojących, głównie jeziora i stawy. Zaopatrzyłem się w niedrogi bat 5 metrowy teleskopowy z włókna szklanego, do tego śruciny, stoper, żyłkę nylonową 0.16mm, 3 róznej wielkości spławiki (niestety wagi nie znam ale na moje oko są to 1g, 2g i 3g. Przypone wędkarską 15cm (producent nie podał grubości) wraz z małym krętlikiem, klasyczny haczyk pojedynczy nr 14 z zadziorem. Z tego zo wyczytałem to na 5 metrowy bat wystarczy żyłka o długości 4.7 metra, no dobrze ale od ilu centymetrów zacząć składać zestaw? Czy długość przypony się ignoruje? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...