swengard Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Witam Posiadam wędkę mikado feeling 270 cw. do 15 g. Jestem raczej początkującym spinningistą i chciałbym kupić sobie sprzęt do łowienia okoni. Będę łowić na jeziorze lub starorzeczu, z brzegu raczej na twistery. O wspomnianym w tytule kołowrotku widziałem raczej złe opinie, ale nie było ich zbyt dużo, a od kolegi słyszałem raczej dobre walory, bowiem gorąco mi go polecał. Nie jestem zdecydowany na kupno tego kołowrotka, tak wiec gorąco proszę was o radę, oraz ew. inne, godne polecenia modele. Z góry dziękuję za odpowiedź, Swengard Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 witaj, nie wezmę udziału w ankiecie, bo nie znam produktu, ale w odróżnieniu słyszałem, czytałem, widziałem wiele bardzo pochlebnych opinii o tym kołowrotku. Cieszy sie on sporą popularnością wśród wędkarzy mimo że w ubiegłym roku znacznie podrożał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Sprawdź Nexave, droższy o jakieś 30 zł ale wart tych pieniędzy. O Catanie nic nie słyszałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michu198719 Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Witam, Ja będąc początkującym wędkarzem zbierałem masę informacji oraz przeglądałem masę forum jak również rozmawiałem w moim mieście chyba z większością sprzedawców zarówno wędkarzami jak i ludźmi którzy chcą po prostu sprzedać produkt i akurat o Shimano Catanie słyszałem same dobre opinie. Chciałem go na mój pierwszy kołowrotek jako "uniwersalny". Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 mam dwie catany i złego słowa nie powiem Link to comment Share on other sites More sharing options...