Jump to content

Zestaw dla młodego wędkarza

Recommended Posts

Witam,

W związku z tym, że jestem zielona co do wędkarstwa, chciałabym się zapytać jaka wędka będzie dobrym prezentem, dla dwukrotnie wędkującego młodego chłopaka, który chce się tego nauczyć.  W lidlu była promocja, i z rozmachem kupiłam wędkę do spinningu RDO 210-5, ponieważ była ostatnia   (strona 8). Późnej stwierdziłam, że będzie lepsza uniwersalna. I nie wiem co począć, czy oddać i poszukać czegoś innego czy tą zostawić i ładnie zapakować :)  Co radzicie ? 

Edited by wind
edycja tytułu tematu

Widziałem to z lidla i mimo, iż też dopiero zaczynam się w to bawić to bym tego nie kupił. Tam zestawy są "za mało delikatne". Co do prezentu to zależy też ile chcesz na to przeznaczyć i jaka metoda wędkowania chłopakowi najbardziej pasuje. Powiem Ci z własnego doświadczenia, że z wędkarstwem jest jak z każdym innym sportem- jak wciągnie to jest studnią bez dna :P Ja 8 miesięcy temu zacząłem- kupiłem kij feederowy do łapania z gruntu. Po paru miesiącach kupiłem spinning i teraz mega mnie to wciągnęło. Jeśli chodzi o prezent to zapytaj chłpaka jaka metoda go "kręci" bądź idź z nim do wędkarskiego i razem coś wybierzecie.

max 150 zł , znajdę coś za takie pieniądze ? Nie znam się kompletnie na tym, a znając sprzedawców, pragnących mi wcisnąć Bóg wie co, za Bóg wie jakie pieniądze, tym bardziej mnie omotają i kupie coś, do czego trzeba będzie dokupić rzeczy za kolejne 200 zł . A chciałabym w sumie kupić to dla dobrej zabawy, jak się spodoba, pomyśli się o czym poważniejszym i bardziej profesjonalnym 

Słuszne spostrzeżenie Maks, bo dany kołowrotek można zastosować do różnych metod połowu. Wędki są bardziej specjalistyczne, więc zakup może nie odpowiadać zainteresowanemu.

Świecą, nawet w dwóch kolorach.