xxx369 Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 (edited) Witam, W związku z tym, że jestem zielona co do wędkarstwa, chciałabym się zapytać jaka wędka będzie dobrym prezentem, dla dwukrotnie wędkującego młodego chłopaka, który chce się tego nauczyć. W lidlu była promocja, i z rozmachem kupiłam wędkę do spinningu RDO 210-5, ponieważ była ostatnia (strona 8). Późnej stwierdziłam, że będzie lepsza uniwersalna. I nie wiem co począć, czy oddać i poszukać czegoś innego czy tą zostawić i ładnie zapakować Co radzicie ? Edited April 21, 2013 by wind edycja tytułu tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proximite Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Widziałem to z lidla i mimo, iż też dopiero zaczynam się w to bawić to bym tego nie kupił. Tam zestawy są "za mało delikatne". Co do prezentu to zależy też ile chcesz na to przeznaczyć i jaka metoda wędkowania chłopakowi najbardziej pasuje. Powiem Ci z własnego doświadczenia, że z wędkarstwem jest jak z każdym innym sportem- jak wciągnie to jest studnią bez dna Ja 8 miesięcy temu zacząłem- kupiłem kij feederowy do łapania z gruntu. Po paru miesiącach kupiłem spinning i teraz mega mnie to wciągnęło. Jeśli chodzi o prezent to zapytaj chłpaka jaka metoda go "kręci" bądź idź z nim do wędkarskiego i razem coś wybierzecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Ładnym opakowaniem nikt jeszcze ryby nie złowił! Oddaj i kup sprzęt w sklepie wędkarskim!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michu198719 Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Również widziałem te gotowe zestawy w Lidlu jak byłem na zakupach. Szkoda na to czasu. Tak jak napisał @woldi oddaj ten sprzęt i wybierz się na zakupy do normalnego wedkarskiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...