Skocz do zawartości

Gruntówka na suma wędka i kołowrotek - czy ten sprzet da rade


ugabanda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie czy sprzęt który mam da radę na połowy suma no i też innych drapieżników. Jestem początkującym wędkarzem ale szybko uczącym się, no i powiem, że swoje już przez te dwa lata nałapałem.
 

Sprzęt który posiadam:

 

wędka to daiwa sea line jigger 2.70m cw 30lbs
 

kołowrotek  to shimano baitrunner st 10000 ra

 


Chodzi mi o to czy sprzęt ten nadaje się na połowy drapieżników z gruntu i jak największą rybę w kg wyciągnę na to w sensie, czy jak zahaczy mi się sum około 40kg to mi wędka i kołowrotek wytrzyma. Dodam, że wędkę zakupiłem na połowy dorsza, ale z racji tego, że to drogie wyjazdy taniej łowić na lądowych akwenach.

Hcę jej użyć do gruntu na suma i inne drapieżniki, na kołowrotek nawinę plecionkę :)

poszukuje też zestawu spinningowego ale to już w dziale spinning

 

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc :)

 

Edytowane przez wind
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby wszystko było zupełnie jasne odpowiedziałem na Twoje bezpośrednie pytanie, które jest wyjątkowo ogólne. Jest wielce prawdopodobne, że staniesz niejednokrotnie w sytuacji gdzie ten sprzet w ogóle się nie sprawdzi i bynajmniej nie chodzi o hol ryby. Jeśli jednak będziesz wybierał łowiska bardzo selektywnie, łowiska wcześniej dobrze rozpoznane, to wszystko będzie O.K. :) 

A o co mi chodzi z problemami, możesz poczytać w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach