Skocz do zawartości

Czy to dobry pomysł


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym wędkarzem. Mam wielu znajomych wędkujących. Z racji tego że się uczę, to chciałbym raczej powoli poznawać metody. Łowiłem do tej pory na grunt (sprężyna i koszyk), spławikówkę (woda stojąca i przepływanka)..

Łowiłem do tej pory tylko z brzegu i molo.

W planach mam pobieranie nauk od zawodowych spinnigistów :P Co do spinningu to chciałbym wykorzystać na początek lekko zapomniany sprzęt znajomych. Słyszałem, że dzięki temu ustalę długość kija który będzie moim następnym, ale i po paru próbach dowiem się czy ta chyba najaktywniejsza metoda wędkowania mi odpowiada (obstawiam że raczej tak bo na przepływankę nie mam bata tylko teleskopówkę z kołowrotkiem i jest sporo rzucania, nie przeszadza mi to ;), nawet odpowiada ) 

Wiem że wędkarstwo wymaga inwestycji, ale kupowanie do próbowania metod kolejnych kijów kosztowało by fortunę. 

Czy uważacie że szukanie ulubionej metody zamiast od razu specjalizowanie się jest w porządku? I w jakich metodach (niezły ale leciwy sprzęt) może mi zepsuć opinię na temat danej metody?

Czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi

Czy uważacie że szukanie ulubionej metody zamiast od razu specjalizowanie się jest w porządku?

Jest idealne, bo co za przyjemność specjalizować sie w metodzie, której się nie polubiło?


I w jakich metodach (niezły ale leciwy sprzęt) może mi zepsuć opinię na temat danej metody?

Jak pokochasz spławik to i łowienie bambusem bedzie Tobie sprawiało przyjemność, jak spinning to i stara Germina nie zniechęci itd.itp. :)

Podsumowując, najpierw próbuj, a później się specjalizuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się