Jump to content

Zestaw Karpiowy JAXON warto???

Recommended Posts

Witam!
Jestem początkującym wędkarzem w poprzednim sezonie byłem kilka razy na rybach i spodobało mi się.Na ten sezon chce sobie kupić jakiś sprzęt mam zamiar kupić zestaw Jaxon
2x wędzisko Jaxon Black Arrow plus 2x kołowrotek Jaxon Pro Carp FRT 5000 plus Rod pod, 2 sygnalizatory elektroniczne, 2 swingery, 800m żyłki
Opinie są różne co do kijów i kołowrotków i nie wiem czy opłaca sie kupować taki zestaw.
Łowić będę przeważnie na stawie karpie,karasie itp. Największe okazy na stawie maja nawet 20kg ale takich to raczej nie wyciągnę icon_biggrin.gif moje pytanie czy wetka i kołowrotek wytrzyma ryby tak do 13kg? I co ogólnie sadzicie o tym zestawie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi icon_smile.gif

Edited by wind
edycja linku

Przeczytałem tylko opis i moim zdaniem szkoda pieniędzy. Na poczatek zacznij skutecznie łowic jedną wędką, naucz się poprawnie zarzucać i obserwować brania jeśli będą.

Ryby można łowić bez sygnalizatorów elektronicznych, wystarczy zwykła bombka i dwie podpórki. Jestem zwolennikiem prostoty a ryby się na to nabierają  ;)