awel Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Witam Koledzy pomóżcie - jestem totalnym amatorem i poszukuje wędki, która będe łowil na rzece ale również na jeziorze z brzegu oraz od czasu do czasu z łódki ( z pomocnikiem jako ze posiadam już wędkę cw 10-30 w grę wchodzą takie modele: 1)Dragon Viper Pro Catfish 305cm cw40-120 2) Dragon Magnum Ti Salmon 305 cm cw 30-70 3) Abu Devil Spin 1002 305cm cw 40-80 jako przynety posiadam pare cięższych blach, jakies wahadłowki, wieksze kopytka i woblerki dzieki :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Jakie ryby będziesz łowił? Te łupy, które tu wskazałeś, to bardzo ciężki kaliber, nie dla totalnych amatorów i nie na polskie ryby. No chyba, że szykujesz się tylko na sumy. Ale i tak ręka Ci spuchnie i nie wytrzyma nawet 1 godz. I jeszcze jedna uwaga: Jeśli szukasz kompromisu, pomiędzy łowieniem z brzegu, a z łodzi, to długość 2,70 m - max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awel Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 (edited) hm.... tylko ze 2,70 juz mam cw 10-30 i chcialem cos dluzszego , wiekszego i ciezszego wlasnie na rzeke a nie bardzo chcialbym kupowac powiedzmy cw 30-50 czy 20-50 ale moze sie myle tak jak mowilem ekspertem nie jestem, co do odpadajacej reki to w sumie jest tylko 10dkg roznicy w porownaniu do tego co mam p.s ryby szczupak, jakis sandacz , okon to co w jeziorze a i moze z rzeki jakis sum sie trafi Edited July 12, 2016 by awel Link to comment Share on other sites More sharing options...