Skocz do zawartości

Spinning do 700zł na prezent


justynka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

Proszę o pomoc, jestem kompletnym laikiem względem wędkarstwa. Mój ukochany mężczyzna ma niedługo (początkiem października)ma urodziny i chyba jedyną rzeczą z której byłby tak zadowolony byłoby coś związane z wędkarstwem (jest na tym punkcie ostro zakręcony). Dotąd łowił głównie karpie (na metodę) i karpiówek ma już kilka. Zresztą spławikówek też . Ostatnio przebąkiwał coś o nowym spinningu. Łowi głównie w jeziorach zalewach które są dosyć płytkie. Chyba celować będzie w drapieżniki (czyli okonie, sumy, szczupaki- bo co innego można łowić na spinnnig?). Chłopak do chucherek nie należy wędka nie musi być piórkiem ale też bez przesady żeby sobie krzywdy nie zrobił (bo holowanie 9 kilowego karpia to nie igraszki , a walecznego szczupaka to nawet sobie nie wyobrażam).

Podsumowując mocna wędka, dobry wyrzut, w miarę lekka na dużą rybkę. Cena zaporowa 500-700zł. Najlepiej jeszcze z poleceniem sklepu gdzie przesyłka dojdzie w 2 tygodnie.

Będę wdzięczna za każdą poradę

Pozdrawiam

Edytowane przez justynka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okonia i suma nie da się pogodzić jedną wędką ;) Niestety, nie ma wędzisk uniwersalnych.

Jeśli mógłbym coś doradzić, to powinnaś celować w wędziska CW od 3-15g do 5-25g. W podanym przez Ciebie przedziale cenowym można już wybrać dobry kijek. Gdybym ja miał wybierać, wziąłbym pod uwagę model  CHD-P28-88-267 lub model 141005270, ze wskazaniem na ten pierwszy, bo DRAGONY mają opinię kijków nie do zdarcia i wytrzymują bez zagrożenia ataki dużych ryb (miałem Moderate 3-14g i tutaj masz jego opis).

Dobrym wyborem byłaby też model CHC-25-85-275, ale to zdecydowanie niższa półka cenowa, choć wędziska na bardzo dobrym poziomie. Wydaje mi się, że jak na pierwszy spinning, byłaby bardzo odpowiednia.

Wszystkie wymienione wyżej mają cechy wędzisk zbliżonych do uniwersałów.

PS