justynka Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 (edited) Witam Panowie, Proszę o pomoc, jestem kompletnym laikiem względem wędkarstwa. Mój ukochany mężczyzna ma niedługo (początkiem października)ma urodziny i chyba jedyną rzeczą z której byłby tak zadowolony byłoby coś związane z wędkarstwem (jest na tym punkcie ostro zakręcony). Dotąd łowił głównie karpie (na metodę) i karpiówek ma już kilka. Zresztą spławikówek też . Ostatnio przebąkiwał coś o nowym spinningu. Łowi głównie w jeziorach zalewach które są dosyć płytkie. Chyba celować będzie w drapieżniki (czyli okonie, sumy, szczupaki- bo co innego można łowić na spinnnig?). Chłopak do chucherek nie należy wędka nie musi być piórkiem ale też bez przesady żeby sobie krzywdy nie zrobił (bo holowanie 9 kilowego karpia to nie igraszki , a walecznego szczupaka to nawet sobie nie wyobrażam). Podsumowując mocna wędka, dobry wyrzut, w miarę lekka na dużą rybkę. Cena zaporowa 500-700zł. Najlepiej jeszcze z poleceniem sklepu gdzie przesyłka dojdzie w 2 tygodnie. Będę wdzięczna za każdą poradę Pozdrawiam Edited September 15, 2017 by justynka Link to comment Share on other sites More sharing options...