Tidllay Posted July 24, 2019 Report Share Posted July 24, 2019 Witam. Jestem początkującym wędkarzem szukam sprzętu do łowienia na spławik (max. 300zł) i spinning (max 300 zł). Na spławik chciałbym łowić z brzegu na jeziorze średnie ryby. Na spinning chciałbym łowić z łódki większe szczupaki i okonie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wędkarstwo z pasją Posted July 25, 2019 Report Share Posted July 25, 2019 Myślę, że na łowienie z brzegu na jeziorze najlepszym wyborem będzie metoda odległościowa. Polecam Ci zobaczyć kij Robinson Bluebird Match 3,9m 8-25g. Jeśli chodzi zaś o spinning i połączenie szczupaka i okonia z łódki... Osobiście celowałbym w ciężar wyrzutu maksymalnie do 20g. Kije które mają górną granicę ciężaru wyrzutu większą będą mniej komfortowe w łowieniu okoni. Przy połowie z łódki duże znaczenie ma długość kija. O ile małego okonka możesz podnieść na kiju to szczupaka nie podniesiesz i łatwiej przy burcie podebrać jak masz krótszy kij. Myślę, że Twoje wymagania spełni Robinson City Liner Trout Spin 3-18 g o długości 255 cm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tidllay Posted July 25, 2019 Author Report Share Posted July 25, 2019 Oki,dzięki a czy polecasz jakieś żyłki, spławiki i woblery? Bo jak wczesiniej pisałem jestem początkujacy i nieznam się za dobrze. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts