patryk2023 Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Panowie, chciałbym wybrać się w przyszłym roku na ryby na morze (prawdopodobnie dorsze ). Chciałbym zaopatrzyć się w wedle na taki wyjazd, dlatego prosiłbym o zaproponowanie wędki i pozostałych akcesoriów do tego. Nie jestem znawca tego typu lowinia ale sadze ze bede łowić na pilkery które widzialem ze maja nawet 200g. Jeśli chodzi o kołowrotek to myślałem nad dobrym okumy z tylnim hamulcem i do tego mocna pleconke i przypon, pozostaje kwestia dobrej wędki. Widziałem ze są wedki nawet do 150 zł, tylko jak juz pisałem nie znam się na tym i nie wiem czy warto kupować ten sprzęt żeby po jednej wyprawie nie musieć kupować nowego lepszego... z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Areh Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Też niedawno stałem przed tym problemem. W końcu zdecydowałem się (przy pomocy znajomych ze sklepu) na WFT Charisma Senso Pilk 2,40 50-190g. Łowiłem nim już na gumy na główkach od 40g, a także cięższymi pilkerami (do 250g) i powiem szczerze, żę kijek i tu i tu sprawuje się całkiem nieźle. Kosztuje trochę więcej niż 150 PLNów, ale moim zdaniem warto. Co do kołowrotka - to już kwestia gustu, ale dla mnie wygodniejsze są te z przednim hamulcem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk2023 Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 No tak z przednim chciałem, wcześniej się pomyliłem... No ale dzięki za odp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...