Jump to content
Rafał Kokosiński

Jaki silnik? Pomocy!

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim forumowiczom!
Przede wszystkim nie wiem czy dobry dział - jeśli nie, to przepraszam i proszę o przeniesienie.

Kończę właśnie remont swojej łajby - wymiary 4,70m / 1,70m, waga bez załogi i osprzętu ok. 170-180kg - potrzebuję Waszej porady jaki silnik kupić, bo jestem zielony w tym temacie.

Budżet jaki mam to 2500 zł. Nie wiem więc czy w tej cenie lepiej silnik spalinowy czy elektryczny, jak elektryczny to jaki uciąg i jaki akumulator do niej? Jeśli spalinowy to jaka moc? Będę pływał tylko na jednym jeziorze Pile - dość duże, ale zwykle spokojne. Zwykle będą 2 osoby na łodzi o łącznej masie ok. 180kg + wiadomo osprzęt. Pływać będziemy tylko do miejsca gdzie zarzucamy kotwicę i stoimy - bez trollingu itp. - dziennie czystego pływania będzie maksymalnie 5-6 km, bo w odległości 2 km od miejsca wodowania będziemy mieli miejscówkę.

Z góry dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
Rafał

Na ogromnej większosci jezior nie wolno pływać na spalinie,,,więc zobacz jak jest u Ciebie za tą kasę to [prządnej spaliny nie kupisz  najwyżej jakieś wynalazki z  z kosiarki lub używany  ...elektryk,jak najsilniejszy np Osapian Haswing lub Haibo 55/60lbs plus kwasowy  aku Marine 100/130ah,np Yuasa...i pływasz.............

Edited by Janusz Bieszczadzki

6 minut temu, Janusz Bieszczadzki napisał:

Na ogromnej większosci jezior nie wolno pływać na spalinie,,,więc elektryk,jak najsilniejszy np Osapian Haswing lub Haibo 55/60lbs plus kwasowy  aku Marine 100/130ah,np Yuasa...i pływasz.............

Dzięki!