Sulleyy Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 (edited) Witam jestem początkującym wędkarzem rozglądam się za drugą wędką myślę o karpiówce co sądzicie o takim zestawie : Prologic Carp C1 3,6m 3lbs albo Daiwa Black Widow Carp 3,60m 3lbs do tego kołowrotek Fox Eos 10000 Dodam że głównie będę łowił na wiśle i czasem na jakieś zbiorniki a może polecicie cos innego Edited November 9, 2020 by wind edycja linków Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Wędziska są bardzo zbliżonej jakości. Jednak z pewnych względów takich jak np. serwis wybrałbym Prologic. Kołowrotek Fox jak najbardziej będzie do niego pasował. Razem złożą się na bardzo fajny zestaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kopala Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Ja mam właśnie tego prologica i jest mega mam też Black widow i prologic jest lepszy. Kolego karpiówka w 3 składzie ma o wiele gorszą pracę niż w 2 więc polecam zamienić na dwóczęściową. Foxa eos nigdy nie miałem ale kilku kolegów miało i tak jednemu popsuł się wolny bieg, drugiemu kabłąk się złamał a 4 mówiło że są niezadowoleni z niego. Ja polecam ci okume custom Black cb-60 mam 2 sztuki już niecałe 2 lata i są zaj###ste. Dobry hamulec, wygodna rącza, cicha praca. Wolny bieg jest bardzo awaryjny, a to się zatnie , a to nie będzie się go dało regulować kolejny minus wolnego biegu to że młynki z nim są cięższe. Ogólnie polecam ci zestaw prologic C1(w 2 składzie) i okuma custom Black cb-60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 1 godzinę temu, Sulleyy napisał: Dodam że głównie będę łowił na wiśle i czasem na jakieś zbiorniki Rzeka Wisła? W nurcie? Jakie wskaźniki brań? Link to comment Share on other sites More sharing options...