Toxi Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 Witam Związku zbliżającymi się świętami chciałbym kupić mojemu tacie książkę o wędkarstwie lecz nie znam się na tym . Jest on rybakiem średnio zaawansowanym i łowi na zbiornikach wodnych w Czechach. Co możecie mi polecić ? Pozdrawiam Toxi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICHNIK Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 Cześć jeżeli łowi karpie to polecam książke Pawła Szewca "Nowoczesne Wędkarstwo Karpiowe" znajdzie tam dosłownie wszystko o łowieniu karpi od a do z ,a jeśli woli spinning to fajną propozycją na prezent była by książka Szczupak Król Drapieżników z woblerem Rapala w zestawie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 Książka to świetny pomysł, lecz za dwa - trzy lata informacje w niej zawarte nie będą już aktualne, Wciąż pojawiają się nowinki sprzętowe, co powoduje zmiany w technikach połowu a czasem wręcz w związku z tym, powstają nowe lub mocno zmieniają się techniki połowu dziś bardzo popularne. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby wykupienie prenumeraty jakiegoś czasopisma wędkarskiego. Jest kilka ogólno tematycznych a i są takie typowo specjalistyczne dla fanów wybranej metody. W takich gazetach pojawiają się nie tylko porady specjalistów i nowinki techniczne ale i informacje o zmianach w obowiązującym wędkarzy przepisach prawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICHNIK Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 wykupienie prenumeraty jakiegoś czasopisma wędkarskiego.No dobry pomysł "WW" lub "Wędkarstwo Moje Hobby" Link to comment Share on other sites More sharing options...