Jump to content

Jaka książka na prezent?

Toxi
 Share

Recommended Posts

Witam

Związku zbliżającymi się świętami chciałbym kupić mojemu tacie książkę o wędkarstwie lecz nie znam się na tym .

Jest on rybakiem średnio zaawansowanym i łowi na zbiornikach wodnych w Czechach.

Co możecie mi polecić ?:)

Pozdrawiam Toxi

Cześć jeżeli łowi karpie to polecam książke Pawła Szewca "Nowoczesne Wędkarstwo Karpiowe" znajdzie tam dosłownie wszystko o łowieniu karpi od a do z ,a jeśli woli spinning to fajną propozycją na prezent była by książka Szczupak Król Drapieżników z woblerem Rapala w zestawie

Książka to świetny pomysł, lecz za dwa - trzy lata informacje w niej zawarte nie będą już aktualne, Wciąż pojawiają się nowinki sprzętowe, co powoduje zmiany w technikach połowu a czasem wręcz w związku z tym, powstają nowe lub mocno zmieniają się techniki połowu dziś bardzo popularne. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby wykupienie prenumeraty jakiegoś czasopisma wędkarskiego. Jest kilka ogólno tematycznych a i są takie typowo specjalistyczne dla fanów wybranej metody. W takich gazetach pojawiają się nie tylko porady specjalistów i nowinki techniczne ale i informacje o zmianach w obowiązującym wędkarzy przepisach prawa.

Z prenumeratą może być ciężko gdyż mieszka w Czechach :)

Chyba zdecyduje się na książkę o szczupakach ;)

Przeglądam różne strony i chyba tez wezmę kalendarz wędkarski , na pewno się przyda :)

Edited by Toxi

"Wedkarz Skuteczny" Stanislaw Stupkiewicz i Jacek Leśniowolski. Z tej ksiazki nauczylem sie prawie wszystkiego. Ksiazka ma juz pare lat, wiec nalezy podchodzic do dzialu "sprzet" z dystansem, ale to tylko fragmencik tej obszernaj ksiegi. Tam znajdziesz wszystko o gatunkach, lowiskach, metodach, przynetach, zanetach itd. Generalnie swietna ksiazka dla wedkarza zarówno poczatkujacego, jak i zaawansowanego. Polecam ;).