Blarek Posted July 9, 2022 Report Share Posted July 9, 2022 (edited) Witam, jestem wędkarzem spinningowym który dopiero co zaczyna swoją przygodę jeżeli chodzi o spinning na rzekach (wisła) do tej pory łowiłem tylko na jeziorach i jakieś rybki się udało holować mimo tego nie mam dużego doświadczenia (1,5 roku łowie) a w moim mieście (grudziądz) znajduje się owa wisła więc postanowiłem że spróbuje na niej swoich sił i póki co zero ryb na spinning a byłem tam chyba 7 razy z czego za każdym razem celując w ryby szczupak, sandacz, boleń, kleń i troche okoń. Prosiłbym aby jakiś wędkarz który ma doświaczenie na tego typu rzekach albo właśnie na wiśle (lub miejscowy z grudziądz) mógł mi doradzić jak łowić może w jakich miejscach tych ryb szukać, czego unikać, jakie przynęty, jak prowadzić przynęty, jakich miejsc szukać itp. mój sprzęt to wędka robinson city liner gramatura 8-45 g, bardzo szybka akcja, plecionka 0.2 mm. oprócz tego druga wędka robinson cougar perch spin 6-14 gram plecionka 0.1 mm na ryby typu okoń. Pozdrawiam Edited July 10, 2022 by Blarek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted July 10, 2022 Report Share Posted July 10, 2022 (edited) 13 godzin temu, Blarek napisał: wędka robinson city liner gramatura chyba 8- 13 godzin temu, Blarek napisał: druga wędka nie pamiętam coś do 16g 13 godzin temu, Blarek napisał: Na wszystkie Twoje pytania odpowiedzieć może tylko książka. Obejrzyj tą choć przyznam że jej cena mnie poraziła lekko, ja kilkanaście lat temu zapłaciłem za nią 45 zł. Gdybym wiedział kupiłbym kilka i teraz zarobił. Unikaj w pytaniu takich słów jak wyżej czyli "nie wiem", "nie pamiętam". Skoro Tobie się nie chce na blank rzucić okiem i odczytać dane to nikt tego za Ciebie nie zrobi. Edited July 10, 2022 by ryukon1975 Link to comment Share on other sites More sharing options...