Jump to content

Recommended Posts

Witam, jestem wędkarzem spinningowym który dopiero co zaczyna swoją przygodę jeżeli chodzi o spinning na rzekach (wisła) do tej pory łowiłem tylko na jeziorach i jakieś rybki się udało holować mimo tego nie mam dużego doświadczenia (1,5 roku łowie) a w moim mieście (grudziądz) znajduje się owa wisła więc postanowiłem że spróbuje na niej swoich sił i póki co zero ryb na spinning a byłem tam chyba 7 razy z czego za każdym razem celując w ryby  szczupak, sandacz, boleń, kleń i troche okoń. Prosiłbym aby jakiś wędkarz który ma doświaczenie na tego typu rzekach albo właśnie na wiśle (lub miejscowy z grudziądz) mógł mi doradzić jak łowić może w jakich miejscach tych ryb szukać, czego unikać, jakie przynęty, jak prowadzić przynęty, jakich miejsc szukać itp. mój sprzęt to wędka robinson city liner gramatura  8-45 g, bardzo szybka akcja, plecionka 0.2 mm. oprócz tego druga wędka robinson cougar perch spin 6-14 gram plecionka 0.1 mm na ryby typu okoń. Pozdrawiam

Edited by Blarek

13 godzin temu, Blarek napisał:

wędka robinson city liner gramatura chyba 8-

druga wędka nie pamiętam coś do 16g

Na wszystkie Twoje pytania odpowiedzieć może tylko książka. Obejrzyj tą choć przyznam że jej cena mnie poraziła lekko, ja kilkanaście lat temu zapłaciłem za nią 45 zł. Gdybym wiedział kupiłbym kilka i teraz zarobił. :)

Unikaj w pytaniu takich słów jak wyżej czyli "nie wiem", "nie pamiętam". Skoro Tobie się nie chce na blank rzucić okiem i odczytać dane to nikt tego za Ciebie nie zrobi.

Edited by ryukon1975

16 minut temu, ryukon1975 napisał:

Na wszystkie Twoje pytania odpowiedzieć może tylko książka. Obejrzyj tą choć przyznam że jej cena mnie poraziła lekko, ja kilkanaście lat temu zapłaciłem za nią 45 zł. Gdybym wiedział kupiłbym kilka i teraz zarobił. :)

Unikaj w pytaniu takich słów jak wyżej czyli "nie wiem", "nie pamiętam". Skoro Tobie się nie chce na blank rzucić okiem i odczytać dane to nikt tego za Ciebie nie zrobi.