fanatic Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 (edited) Witam jestem wędkarzem amatorem więc chciałbym poradzić sie bardziej doświadczonych wędkarzy. Chcialbym kupić sobie feedera oczywiście nie w jakiejś wygurowanej cenie. Szukając sprzetu po allegro natknąłem sie na jeden dosc nie drogi sprzet i tu moje pytanie czy warto kupować taki zestaw za taka cene czy mogę znaleźć coś lepszego a może lepiej dołożyć kilka groszy na cos droższego? z góry dziekuje pozdrawiam link do sprzetu : ZESTAW FEEDER MIKADO 330 + KOŁOWROTEK 9ŁOŻ + XXL Edited June 21, 2013 by hege edycja linku Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 Ten zestaw za tą cenę warto kupić. Oczywiście o ile jesteś pewien, ze potrzebujesz takiego wędziska i kołowrotka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanatic Posted June 21, 2013 Author Report Share Posted June 21, 2013 chodzi mi o wędkowanie głównie nad jeziorem czasami staw czyli woda stojąca nastawiam się na jakies większe leszcze czy płocie jest jeszcze taki sam zestaw 3.9m dla mnie wydaje sie on troche zbyt długi ale może lepiej mieć dluższe wędzisko? dziekuje za odpowiedź i rade, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ozet Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Napiszę krótko,wybierz dłuższą wędkę.Choćby dlatego że dłuższym wędziskiem łatwiej wymanewrować rybę,gdy strefa brzegu zarośnieta jest grążelem,wywłócznikiem czy też trzciną.Wędka może się wydawać długa gdy ją rozłożysz(złożysz?)w domu, nad wodą ta długość gdzieś ginie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Napiszę krótko,wybierz dłuższą wędkę Racja. Min 3.6m a optymalna długość to 3,9m, z tym, że to też zależy od warunków na łowisku. Link to comment Share on other sites More sharing options...