Jump to content

pytanie od amatora

fanatic
 Share

Recommended Posts

Witam jestem wędkarzem amatorem więc chciałbym poradzić sie bardziej doświadczonych wędkarzy. Chcialbym kupić sobie feedera oczywiście nie w jakiejś wygurowanej cenie. Szukając sprzetu po allegro natknąłem sie na jeden dosc nie drogi sprzet i tu moje pytanie czy warto kupować taki zestaw za taka cene czy mogę znaleźć coś lepszego a może lepiej dołożyć kilka groszy na cos droższego? z góry dziekuje pozdrawiam

link do sprzetu :  ZESTAW FEEDER MIKADO 330 + KOŁOWROTEK 9ŁOŻ + XXL

Edited by hege
edycja linku

chodzi mi o wędkowanie głównie nad jeziorem czasami staw czyli woda stojąca nastawiam się na jakies większe leszcze czy płocie jest jeszcze taki sam zestaw 3.9m dla mnie wydaje sie on troche zbyt długi ale może lepiej mieć dluższe wędzisko? dziekuje za odpowiedź i rade, pozdrawiam

Napiszę krótko,wybierz dłuższą wędkę.Choćby dlatego że dłuższym wędziskiem łatwiej wymanewrować rybę,gdy strefa brzegu zarośnieta jest grążelem,wywłócznikiem czy też trzciną.Wędka może się wydawać długa gdy ją rozłożysz(złożysz?)w domu, nad wodą ta długość gdzieś ginie.

Napiszę krótko,wybierz dłuższą wędkę

Racja. Min 3.6m a optymalna długość to 3,9m, z tym, że to też zależy od warunków na łowisku.

trochę się boję kupować tak długiej wędki. Wędki które mam teraz mają po 3m,2,7m więc nie wiem jak to będzie ale skoro radzicie mi dłuższa to chyba tak zrobię. jeszcze raz dziękuje za wszystko, połamania

Też wydaje mi się, że 3m długości wędki to bardzo mało nad jeziorem.

Jeżeli masz bezpośredni dostęp do wody z pomostu, z brzegu czy z łódki to i krótka się sprawdzi ale jeżeli dostępu broni jakakolwiek roślinność nadbrzeżna lub nawodna to i 3,90 będzie mało.

Nie ma uniwersalnej recepty.

Wędkę kupujesz dla siebie na wiele lat.

Nie sądzę żebyś kupował ją na jedno, określone jezioro.

Długość wędki ma istotny wpływ na jakość łowienia.

Feedera z reguły nie trzymasz w ręku tak więc nie będzie męczył ręki.