Skocz do zawartości

Łandson szuka wędki!


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Dziś, na ognisku z kumplami ... przy Narwi, widząc wądkarzy rozwijających swoją pasję, postanowiłem sam spróbować wędkowania :D

Jestem w tym temacie zupełnie "zielony", nie znam się na wędkach itd.

Możecie mi polecić jakiś b.dobry zestaw wędkarski na allegro?

Chodzi mi o wędkę, kołowrotek, spławik ... i wszystko co potrzebne. Nie chcę wydać kasy w błoto, więc szukam porządnego zestawu.

Kasa się nie liczy, czodzi tylko o to, żebym miał się czym pochwalić i czym wędkować.

Z góry dziękuję za pomoc!

 

PS: Czy łowienie na spławik będzie dla mnie dobre?

Edytowane przez Ładson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim założysz temat na tym forum najpierw sprawdź, czy podobny już istniejący temat nie zawiera odpowiedzi na Twoje pytania.

Jeżeli nie znalazłeś podobnego tematu i liczysz, że pomożemy Ci rozwiązać Twój problem, postaraj się w swoim temacie udzielić nam jak najwięcej informacji:

- określ metodę połowu na jaką będziesz wędkował.

- typ wody, czyli stojąca, wolno płynąca, płynąca z silnym nurtem

- ryby jakie masz zamiar łowić, czyli rekreacyjne połowy drobnicy, średnie ryby, okazy. ( mile widziane konkretne gatunki ryb )
- jak daleko będzie łowił (przy brzegu/pomoście na długość wędziska, na kilka długości wędziska - odległościowo, powyżej 25m - match);
Jeżeli będziesz wędkował metodą spinningową, morską lub muchową, napisz jakie przynęty będziesz stosował podaj również ich wagę oraz długość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc

Metoda połowu: Spławik

Typ wody: Wolno płynąca

Ryby: Rekreacyjnie połowy drobnicy, średnie ryby

Jak dalego: Przy brzegu, na pomoście (czasami).

 

Przepraszam za zagmatwaniec związany z działem ... Jestem dziś z lekka roztargniony ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach