Skocz do zawartości

Elektroniczy Rejestr Połowu Ryb


jdzban
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,
 
jest to mój pierwszy post na tym forum, więc może gwoli przedstawienia się napiszę, że jestem bardzo początkującym wędkarzem, a najbardziej interesuje mnie spinning. Mimo że łowię od 2 tygodni, to już udało mi się wyciągnąć 3 szczupaczki. :)
 
Ale do rzeczy. Znalazłem w sieci taką oto stronę LINK
Podobno można na niej prowadzić rejestr połowów. I tu pojawia się moje pytanie. Czy ten program może w jakikolwiek sposób zastąpić książeczkę, którą dostałem w kole? Czy też jest to tylko bajer, z którego mogę sobie dodatkowo korzystać? A może ktoś zna coś lepszego?
 
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
JD
 
PS. Jeśli napisałem w złym dziale, proszę o przeniesienie wątku.
Edytowane przez wind
edycja linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obowiązującymi przepisami rejestr elektroniczny w żadnym wypadku nie zastąpi zezwolenia z rejestrem wydanego przez Okręg.

Dokumenty mają to do siebie, że albo obowiązują, albo nie i nie można ich klasyfikować jako lepsze lub gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie: czy papierowy rejestr połowów mogę wypełniać ołówkiem? W regulaminie nie ma nigdzie mowy o wpisywaniu danych w sposób trwały, więc chyba powinno to być ok, ale wolę się upewnić. W tej chwili wpisuję wszystko ołówkiem i tylko przy każdym wyjściu poprawiam datę, bo ryb jeszcze prawie nie łowię. ;)

 
A co do programu, to założyłem sobie konto, bo wygląda na to, że póki co jest za darmo. Wygląda to trochę dziwnie, bo np. raporty są w administracji, ale ogólnie jest spoko. Przynajmniej będę mógł sobie notować wyniki, bo rejestr połowów na koniec sezonu się oddaje, a co wpiszę w program, to mi zostanie. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach