internetowyszczupak Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 (edited) Jestem początkującym wędkarzem , spodobał mi się spinning i chę coś kupić , ale w przystępnej cenie do około 100 zł , wiem żadnych fajerwerków nie dostanę ale chcę coś tak żeby sobie połowić dla zabawy . Znalazłem to , jedna wędka dla mnie druga dla kolegii , sądzicie że to jest coś warte ? Podwójny zestaw Jaxon Cantara i Jaxon Black Arrow . Podawać propozycję Pozdro . Edited August 8, 2014 by wind edycja linku Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Temat przeniesiony z forum "Spinning- łowienie dla aktywnych" do "Sprzęt wędkarski dla początkujących Wędkarzy.". Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnat Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 dobry będzie kijek od 10-40 gr i żyłka 0,20 przypon woframowy i twisterki kopyta i jakieś wirówki Jestem początkującym wędkarzem , spodobał mi się spinning i chę coś kupić , ale w przystępnej cenie do około 100 zł , wiem żadnych fajerwerków nie dostanę ale chcę coś tak żeby sobie połowić dla zabawy . Znalazłem to , jedna wędka dla mnie druga dla kolegii , sądzicie że to jest coś warte ? http://allegro.pl/show_item.php?item=4459084594&utm_source=rtbhouse&utm_medium=cpc . Podawać propozycję Pozdro . ja polecam jaxson cantara spinnig 10-40g edit: proszę edytować posty, nie pisać jeden pod drugim. wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
internetowyszczupak Posted August 8, 2014 Author Report Share Posted August 8, 2014 Zapomniałem dodać że raczej będę łowił w stawie rzadziej w rzece Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnat Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Zapomniałem dodać że raczej będę łowił w stawie rzadziej w rzece no to jaxson cantara jest dobra a i jak w stawie to głębokość podaj Link to comment Share on other sites More sharing options...