Jump to content

Przygotowanie zanęty Traper

castlebravo
 Share

Recommended Posts

Witam, jestem początkującym wędkarzem, postanowiłem że przygotuje zanętę z Karp,Lin,Karaś z przepisu dostępnego na stronie Trapera. Zrobiłem ją z połowy proporcji podanych na stronie, nawilżyłem, przetarłem przez sito i lipa. Zanęta słabo pracuje i kula deformuje się praktycznie po 5 minutach. Proszę o pomoc, nie wiem jak ją przygotować, nie wiem ile ml potrzeba aby była dobrze nawilżona. Z góry dziękuję.

W wodzie będzie się "deformować", czyli rozpadać, to naturalna kolej rzeczy. Nie masz czym się martwić. Gorzej by było,gdyby z taką kulą nic się nie działo.

akcja od 1:55 min ;)

W wodzie będzie się "deformować", czyli rozpadać, to naturalna kolej rzeczy. Nie masz czym się martwić. Gorzej by było,gdyby z taką kulą nic się nie działo.

akcja od 1:55 min ;)

Tylko szkoda, że pracuje tylko 5 min. Oglądałem filmik gorektv to tak na nim namoczyli zanętę, że pracowała 30 min :/.

Oglądałem filmik gorektv to tak na nim namoczyli zanętę, że pracowała 30 min :/.

To pewnie pokazali, jakie dodatki zastosowali. To, że zanęta przestaje się rozpadać nie znaczy, że to koniec jej roli. Wciąż pozostaje zapach, kolor, składniki.

To pewnie pokazali, jakie dodatki zastosowali. To, że zanęta przestaje się rozpadać nie znaczy, że to koniec jej roli. Wciąż pozostaje zapach, kolor, składniki.

Rozumiem, dzięki. Następnym razem nie będę się bawił z zanętami, tylko kupię jakiś pellet.

Castlebravo chyba nie spodziewałeś się, że ciężka zanęta denna sama "rozmiecie" się po dnie. Nie taka jej rola a już na pewno nie powinna smużyć, uwalniać składników do powierzchni, bo to zupełnie inna zanęta.

Zanęta denna to gruboziarniste, ciężkie składniki i aktywne aromaty a nawilżenie służy wyłącznie możliwości sklejenia jej w kule i podanie na łowisko.

Edited by Docio