kolasek Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 (edited) Witam,Potrzebuje stanowiska pod wędki, nazywa się to chyba rod pod, stanowisko na 2 lub 3 wędki, nie lubię tandety, ale bez przesady, cenowo w granicach 150-200 pln, nie wiem czy bardziej opłaca kupić się z sygnalizatorami czy bez, niby mam dwa sygnalizatory, widzę jakieś na allegro są, ale to "chińszczyzna" jakaś, widzę też w dobrej cenie Jaxona, Kongera, co sądzicie o jakości jeżeli chodzi o te firmy? nie chcę kupować w ciemno, dlatego proszę o poradę, nie znam się na tym kompletnie.Drugie pytanie dotyczy Parasola, cenowo 150-200 pln też nie chcę tandety, najlepiej parasol z taką osłonką, żeby zabudować boki parasola, też są Kongera i Jaxona w dobrych cenach. Nie chcę żeby mocny wiatr zawiał i parasol złamał się.Ogólnie chcę żebym zmieścił się w 400 pln i miał dobrą jakość. Jest taka opcja?Pomożecie?Z góry wielkie dzięki.Pozdrawiam Edited July 13, 2015 by kolasek Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzybek Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 (edited) pytanie dotyczy Parasola, cenowo 150-200 pln też nie chcę tandety, najlepiej parasol z taką osłonką, żeby zabudować boki parasola zapytaj w Decathlonie - można czasem kupić parasol i osłonę w cenie 200PLNów Edited July 13, 2015 by grzybek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolasek Posted July 13, 2015 Author Report Share Posted July 13, 2015 229 pln firmy CAPERLAN ale ta osłonka słaba jest w sensie 50% zakrywa boków, dodatkowo o tej firmie czytałem bardzo dużo złych opinii Link to comment Share on other sites More sharing options...