Jump to content

Sprzęt na grunt (dobry i mocny)

Michal Ghost
 Share

Recommended Posts

Witam

Wędkowaniem interesuje się od lat młodzieńczych, ale można mnie nazwać niedzielnym wędkarzem. Ostatnio postanowiłem bardziej się wkręcić w to hobby zawsze podobała i interesowała mnie gruntówka. Nie mam rodzaju ryby na którą miał by być ten sprzęt, a także chciałbym każdej wielkości rybę złowić na ten sprzęt.

I tu moje pytania co do sprzętu (cena do 1000zł)

1.Jaki Rodzaj wędki spinningowa czy feeder (ostatnio słyszałem dużo pozytywnego o tak zwanej drżącej końcówce zamiast babki)?

2.Jaki Kołowrotek (i tu jestem zielony)?

3. Zawsze używałem koszyczka ale tez słyszałem o tak zwanej METODZIE.?

5.Jaka żyłka (chodzi mi tu o grubość, a może plecionka)?

6.Jeśli macie jeszcze jakieś inne podpowiedzi co do sprzętu wszystkich z chęcią wysłucham i podyskutuje.

Pozdrawiam

Nie mam rodzaju ryby na którą miał by być ten sprzęt, a także chciałbym każdej wielkości rybę złowić na ten sprzęt.

Jeśli napisałeś to w pełni świadomie, to mimo że łowię na grunt większość swojego życia nie jestem w stanie czegokolwiek Ci doradzić.

Cześć

Trochę ogólnie napisałeś, do czego i jakiej wielkości rybę chcesz łowić.

Ja osobiście mam wędki na spławik i wędki na grunt, na spining nie łowię, nie ma uniwersalnych wędek do wszystkiego.

Moja propozycja jest taka, kup sobie feedera dzięki temu będziesz mógł łapać małe do średnich ryb,

do niego załóż metode koszyczki jaxon method feeder

Jako drugą wędkę kup sobie karpiówkę, dzięki niej będziesz mógł holować wielkie ryby.

Jeśli stwierdzisz że statyczne wędkowanie ci nie odpowiada to w bagażniku miej jeszcze spining :)

Ja używam tych wędek Jaxon Cantara Feeder i karpiówki Jaxon Black Arrow Carp Ground, nie są

to drogie wędki, do tego kołowrotki Jaxon Magnet Carp FRXL, na moje weekendowe wędkowanie w zupełności wystarczy.

Edited by mikrofalowka
edycja linku

Cześć

Trochę ogólnie napisałeś, do czego i jakiej wielkości rybę chcesz łowić.