prokennycool Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 (edited) Hej , aktualnie łowie team dragonem Wobbler 245 14-35cw na moim jeziorze jest tylko okoń i szczupak ( 30-60 cm) i raz do roku złowi się okaz do 1 metra . (tylko z łodzi) Wiem, że nie da się pogodzić wędki szczupakowo okoniowej ale jednak chciałbym wybrać coś pośredniego. Jestem amatorem, który łowi ok 2 lat i nie znam się za bardzo na kijach Głównie łowię na blachy 3ki -4-ki , woblery 10-20g jezioro jest bardzo płytknie i nie mogę sobie pozwolić na coś cięższego bo od razu łapię chaszcze. Na aktualnym kiju bardzo fajnie czuje szczupaki 60cm za to okonia nawet większego wcale i tu jest problem. Łowiłem Od zimy zastanawiałem się nad kijem hm-x express 7-30cw ale czytam dużo dobrych opinni o Fenwickach czy st. Croix czy może jakaś inną firmę polecicie ? Szukam już czegoś z górnej półki. Proszę doradźcie mi coś. Edited May 10, 2016 by prokennycool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Na aktualnym kiju bardzo fajnie czuje szczupaki 60cm za to okonia nawet większego wcale i tu jest problem. I właśnie samemu sobie odpowiedziałeś, że nie da się pogodzić tych dwóch ryb, jednym kijem. Jest jeden, jedyny wyjątek - okoń musi brać bardzo agresywnie. Tak się jednak składa, że takich dni w roku jest zaledwie kilka i nie koniecznie jesteśmy wtedy nad wodą. Nie darmo mówi się, że okonie się dłubie. Że połowy okoni, to istna dłubanka. Ale do tego trzeba mieć odpowiedni, super czuły sprzęt. Za 2 patyki, można już się zaopatrzyć w odpowiednie specjalistyczne... 2 patyki. Link to comment Share on other sites More sharing options...