bober234 Posted June 1, 2016 Report Share Posted June 1, 2016 Drodzy użytkownicy! Jest to mój pierwszy post i mam nadzieję, że z Waszą pomocą pochwalę się niedługo pierwszą rybą. Pochodzę z Konina gdzie mamy mnóstwo jezior gdzie można łowić ryby (więc zapraszam) ale do rzeczy.. dostałem dzisiaj wędkę i dwa kołowrotki, jestem zielony w tych sprawach więc proszę o pomoc który kołowrotek wybrać. Wędka to Robinson multi tip 15g 270cm a teraz który kołowrotek lepszy ? 1 D.A.M. quick ttx 620 ( 6 łozysk - tylko to umiem odczytać) czy Dragon Record sel RD330 (3 lożyska) Bardzo proszę o pomoc bo jestem zielony ale strasznie napalony na połowy Nizej wrzucam zdjęcia sprzętu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted June 2, 2016 Report Share Posted June 2, 2016 D.A.M. i to nie dla tego, że ma więcej łożysk, ale dla tego, że ma przedni hamulec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozet Posted June 2, 2016 Report Share Posted June 2, 2016 bober234 pisze: Pochodzę z Konina gdzie mamy mnóstwo jezior gdzie można łowić ryby (więc zapraszam). Bober, owszem mamy mnóstwo jezior, tyle tylko że najatrakcyjniejsze z nich należą do GR Gosławice, co wiąże się ze stosunkowo wysokimi opłatami za zezwolenie na połów ryb. Przechodząc do sedna, podobnie jak Alex uważam że lepszym wyborem będzie kołowrotek DAM Quick. Kołowrotki tej firmy nigdy nie schodzą poniżej pewnego poziomu, gwarantując wieloletnie użytkowanie. Zastanawia mnie gdzie masz zamiar łowić na tego pickera. Przy tak niskim cw.(15g) odpada Warta i większość kanałów, może Ulga w środku lata gdy nurtu niemal nie ma. Długość 270 cm, też nie jest zbyt imponująca, ale na starorzeczach, czy jeziorkach z dobrym dostępem do brzegu, da się już połowić. Moja odpowiedź jest w kontekście metody gruntowej, ale nie wiem co Ci tam chodzi po głowie (może spinning?) Ps. Za zaproszenie dziękuję, z którego niewątpliwie skorzystam. Link to comment Share on other sites More sharing options...