Rafal34 Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Witam. Jako że jestem nowy na forum chciałem przywitać Wszystkich bardzo serdecznie. Mam pytanie odnośnie zestawu: Trabucco precission xt match 3.90 cw 8-25 oraz kołowrotka spro passion 740 match. Czy jest to dobre zestawienie w kwocie do 450 zl. Jestem początkujący w metodzie odleglosciowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Na początek, kup sobie ten kijek. Powinieneś zaczynać od długości 4,20 i do 20 g max. Ja mam z tej serii, ale wersję do 15 g i jestem bardzo zadowolony. Ale to nie jest mój jedyny kijek do tej metody. Długość 4,20 m i cw do 20 g pozwoli Ci na długie i precyzyjne rzuty. A jeśli chodzi o kołowrotki, to ja akurat stawiam wyłącznie na te z dużym przełożeniem. Popatrz sobie na Jaxon Armand, wielkości minimum 300. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal34 Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 (edited) Witam. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o dlugosc 4.20, to gdy np. będę łowić na mostach gdzie zaraz z tyłu są drzewa, to nie będę miał problemu z zarzutami? Jeśli chodzi o polecany przez Ciebie kolowrotek to nie jest on zbyt drogi i mam obawy czy będzie odpowiedni. Może mógłbyś polecić jakiś jeszcze kolowrotek z wyższej półki? Edited July 13, 2016 by Rafal34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal34 Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 (edited) Może jakiś kolowrotek z wyższej półki? Chciałbym korzystac z tego zestawu przez dłuższy czas. Ktoś polecił mi tubertini evoke 3000 lub 4000 match. Czy warto? Edited July 13, 2016 by Rafal34 Link to comment Share on other sites More sharing options...