Jump to content

Zestaw odleglosciowy

Rafal34
 Share

Recommended Posts

Witam. Jako że jestem nowy na forum chciałem przywitać Wszystkich bardzo serdecznie.

Mam pytanie odnośnie zestawu:

Trabucco precission xt match 3.90 cw 8-25 oraz kołowrotka spro passion 740 match. Czy jest to dobre zestawienie w kwocie do 450 zl. Jestem początkujący w metodzie odleglosciowej.

Na początek, kup sobie ten kijek. Powinieneś zaczynać od długości 4,20 i do 20 g max. Ja mam z tej serii, ale wersję do 15 g i jestem bardzo zadowolony. Ale to nie jest mój jedyny kijek do tej metody. Długość 4,20 m i cw do 20 g pozwoli Ci na długie i precyzyjne rzuty. A jeśli chodzi o kołowrotki, to ja akurat stawiam wyłącznie na te z dużym przełożeniem. Popatrz sobie na Jaxon Armand, wielkości minimum 300. 

Witam. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o dlugosc 4.20, to gdy np. będę łowić na mostach gdzie zaraz z tyłu są drzewa, to nie będę miał problemu z zarzutami? Jeśli chodzi o polecany przez Ciebie kolowrotek to nie jest on zbyt drogi i mam obawy czy będzie odpowiedni. Może mógłbyś polecić jakiś jeszcze kolowrotek z wyższej półki?

Edited by Rafal34

Nie wiem, która półka cenowa jest już dla Ciebie wyższą półką, ale zobacz sobie te kołowrotki:

1. Shimano - chwalony do tej metody przez użytkowników.

2. Browning ten ja mam, wielkości 930 i bardzo go sobie chwalę.

Ma być jeszcze wyższa półka, ale z naprawdę solidnym kołowrotkiem?

Mam też i ten kołowrotek wielkości 4000, a łowienie nim, to poezja. Pytaj o rabat, bo jeśli dobrze pamiętam jest na niego 12 lub 14% rabatu?...

Edited by Jotes