FasoN Posted June 21, 2018 Report Share Posted June 21, 2018 Witam jestem kompletnie zielony w tym temacie i chciałbym zapytać czy bat teleskopowy o długości 3.6m z wyrzutem 50-100g nada się na spławiki od 3 do 8g? Łowie nad jeziorami i stawami lekko zarośniętymi jeśli ma to jakieś znaczenie ;d 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted June 21, 2018 Report Share Posted June 21, 2018 Bat z takim cw? Mam wrażenie że dopisałeś zero na końcu. Będziesz potrzebował wędki z cw do 15, może 20g. Oczywiście może być wymieniona kiedy odejmiesz jedno zero. Wędka o zbyt dużym cw nie będzie ładowała się odpowiednio, rzuty będą krótkie i niecelne. W przypadku bata o takiej długości nie będzie to miało znaczenia. Kolejna sprawa to zasięg takiego bata, będzie niewielki. Zestaw będzie krótszy niż wędka i będziesz mógł łowić jakieś 4 może 5 m od stanowiska. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FasoN Posted June 21, 2018 Author Report Share Posted June 21, 2018 Ups to lekka wtopa bo zamówiłem wczoraj takiego kija ;/ Może jakoś pokombinuję i szczytówkę zmienię w tym teleskopie. Powinno trochę pomóc. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted June 21, 2018 Report Share Posted June 21, 2018 Bat to wędka bez przelotek. Na pewno taką wędkę kupiłeś? Wymiana szczytówki niewiele pomoże ale odesłanie wędki i zakup innej może być strzałem w dziesiątkę. Z pewnością ktoś doradzi odpowiedni model jeśli podasz jakie ryby chcesz łowić bo to gdzie już wiemy. Chyba że masz więcej szczegółów. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FasoN Posted June 21, 2018 Author Report Share Posted June 21, 2018 Chodzi mi o kij z przelotkami. Wędka właśnie doszła i jest sztywna jak skurczybyk. Faktycznie się średnio nadaje. Więc jutro ją chyba odeśle i zamówię wędke z wyrzutem do 30g :> 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...