Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim, jestem początkującym spinningistą, a więc proszę o wyrozumiałość:) wiem, że nie ma uniwersalnego spinningu, ale coś wybrać trzeba. Będę łowił z brzegu na rzece o średnim uciągu i na jeziorze do 3m głęboko]ści, oraz weekendowo jeziora mazurskie. Ryby na które będę łowił to okonie, szczupaki, bolenie oraz wszystko co podejdzie pod kija. Będzie to mój początek ze spinningiem dlatego szukam czegos pomiędzy. Nie chce żeby to była wklejanka, plecionka 0,14 fajnie wszystko czuć. Moje propozycje to. 1. WĘDKA ROBINSON MAVERICK PERCH SPIN 2,7 cw 6-14 lub 6-38 2. WĘDKA MIKADO NIHONTO RED CUT DIAMOND 270 CM do 17g 3. Mistrall wędka Zino Spin 5-25 2,7 4.GREY STREAM UNIVERSAL 2.65M 5-23G lub 4-17 5.Konger Carbomaxx Super Spin 265/ 5 -20

Ktoś miał styczność z tymi wędkami, coś możecie polecić?

Konger Carbomaxx Super Spin 265/ 5 -20

ROBINSON Maverick perch Jig 2,70m 6-32g

Mikado Nihonto Red Cut Diamond 270 do 17g

Spinning Grey Stream Uniwersalne 2,65m 5-23 g

WĘDKA MISTRALL ZINO SPIN 2,70m / 5-25g

Spinning Grey Stream Uniwersalne 2.65m 4-17g

Edytowane przez hege
1.Proszę o przeczytanie regulaminu. Publikowanie treści, punkt 5. 2.Edycja linków. 3.Połączenie postów.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 19.08.2018 o 18:27, wędkarstwo z pasją napisał:

A nie masz możliwości wziąć Robinson Maverick Trout Spin 8-20? Jeśli nie to Maverick Perch Spin 6-14. Sam sporo gatunków łowie jednym kijem Robinsona do 15g tylko Sashima.

Kijek w moim zasięgu finansowym, ale z tego co czytam to wklejanka, możesz podwierdzic to ¿ a co z moimi propozycjami, jest coś wartego uwagi¿

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 20.08.2018 o 20:03, Rally55 napisał:

Kijek w moim zasięgu finansowym, ale z tego co czytam to wklejanka, możesz podwierdzic to ¿ a co z moimi propozycjami, jest coś wartego uwagi¿

Trout Jig to wklejanka Trout Spin nie jest wklejanką. 

Udostępnij tę odpowiedź