Skocz do zawartości

Nie znam się na tym...


ignacy120
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

Ostatnio przeglądałem sobie fora w internecie i natrafiłem na to. Mam problem i jednocześnie pytanie do użytkowników tej strony. W ogóle nie interesuje mnie wędkarstwo, ani razu nie łowiłem i pewnie nie będę tego robił.Czy umiecie i mogli byście zmienić moje nastawienie do tego pięknego zajęcia?

Serdecznie pozdrawiam.

Ignacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Ignacy.

twój problem....Jest ogromną zagadką dla mnie. Pierwszy raz widzę takie podejście- interesujesz się tym, czytasz o tym, uważasz to za piękne zajęcie...Skoro ani razu nie łowiłeś to nie nastawiaj się tak, że nigdy nie będziesz tego robił. Zwyczajnie zainwestuj sprzęt, albo co lepsze- umów się z jakimś kompanem, który łowi od lat i pożyczy ci coś ze swoje sprzętu, doradzi nad wodą i pokaże jak to się robi. Według mnie to najlepszy sposób na to, by na poważnie zacząć. Najlepiej zarazić się tym od kogoś, kto choruje na wędkarstwo już od dłuższego czasu...Taki wypad będzie miał wiele zalet- kompan pokaże nad woda jak łowić, doradzi, skoryguje błędy i podejrzewam, że pomoże osiągnąć sukces...

Jak chcesz to poczytaj moje teksty na blogu forumowym, szczególnie "tu chodzi o pasję, emocje...", ten tekst świetnie oddaje emocje towarzyszące temu pięknemu sportowi :)

Według mnie twój problem tak naprawdę polega na tym, że obawiasz się lub z jakichkolwiek innych powodów nie chcesz zacząć. Tak naprawdę jedyny sposób, żeby się do tego przekonać, to zacząć tą przygodę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za tyle bardzo pomocnych, przydatnych i motywujących słów. Jutro, a może jeszcze dziś popytam paru kolegów (którzy się tym zajmują) o pomoc w zaczęciu bycia wędkarzem i może coś z tego wyniknie. Kto wie może i będzie to moje Hobby :)

Pozdrawiam.

Ignacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach