Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcialbym kupic zestaw do spiningu do 500zl. Wedkowalem jakies 15lat temu teraz chce zaczac z powrotem. Jestem zielony w temacie sprzetu nie wiem za bardzo co kupic. Bede lowil z brzegu na  jeziorach i malych rzekach. Głownie oknon i szczupak. Mysle ze 5-20g `2,6-2,7m bedzie w sam raz. Z tego co wyczytalem polecane są:

Dragon Street Fishing/Milenium/Moderate

Okuma Black Rock

Kołowrotek to troche problem poniewaz wogole nie pasuje mi uchwyt korby taki jak np w Spro Passion 730 wole takie jak np Okuma Epixor.

Co polecacie? Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

Edytowane przez andrzeju

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Trochę trudno pogodzić okonia i szczupaka jednym wędziskiem, ale jeśli miałbym wybierać, to poleciłbym Ci to co znam:

Okuma Wędka Black Rock 275 (5-25), lub DRAGON MODERATE II MED-FAST model CHI-28-85-275

KOŁOWROTEK DAIWA FUEGO LT model 10225-305, lub Konger Kołowrotek Ultris FD 1130

Linki wyłącznie poglądowe.

Edytowane przez hege
edycja linków

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja bym poszedł chyba w inną stronę, z tego co się orientuję do niektórych modeli wędzisk pasują te same składy szczytowe.

Kupiłbym np. Mikado Black Stone spin w wersji np. 5-20g i dokupiłbym w serwisie sekcję szczytową od wersji 1-10g. Wtedy wymieniając tylko szczytówkę zmieniałby się cały charakter wędziska. Czyli za jakieś 300pln miałbyś "dwie" wędki i zostało by na jakiś solidny kręciołek. Tylko przed zakupem modelu musisz zadzwonić do serwisu i upewnić się czy dane składy do siebie pasują.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi