trupek9 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Uwaga Proszę was o pomoc w rozpoznaniu gatunków ryb. Nie dziwcie się ... Jestem początkującym wędkarzem ( mam 12 lat ). Przedwczoraj wybrałem się na Łowisko Komercyje do miejscowości Lgiń. Połów był baardzo marny, złowiliśmy tylko 5 rybek. Był jeden leszczyk i jeden okoń. Nie mogę rozpoznać pozostałe 3 ryby z prawej strony. Na dole pokaże zdjęcie tych ryb i proszę o pomoc. Z góry dziękuję. http://forumwedkarskie.pl/uploads/imgs/thumb_pre_1342512884__zdjecie0243.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymonxx Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Slabo widać... a czy przypadkiem nie są to 3 krąpie, okoń i wzdręga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paszczak Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Od lewej: leszczyk, okoń, płotka, krąp, leszczyk. Zdjęcie kiepskie, ale tak obstawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Od lewej: leszczyk, okoń, płotka, krąp, leszczyk. Też mam takie wrażenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trupek9 Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Hmmm ... Ja myślałem że od lewej ... Leszcz, Okoń, Wzdręga, Krąp, Jaź Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Też mam takie wrażenie.też tak myślę choć mogą to być i trzy krąpie, bo zdjęcie niewyraźne Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 WzdręgaPierwsze wrażenie też takie miałem, ale wzdręga ma drobniejszą łuskę i ubarwienie wpadające ciut w miód . I te oczy .... płoć jak drut . Link to comment Share on other sites More sharing options...