musti7 Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Witam forumowiczów. Mój wpis póki co jest na razie wyrazem zaniepokojenia z wywiązywaniem się z realizacji zamówienia przez sklep Raven-Fishing. Więc tak- zamówiłem z gazetki promocyjnej Ravena sygnalizator i centralkę Delkima. Wpłaciłem odpowiednią sumę (nie małą-ponad 1100 pln) na konto sklepu. Szybko otrzymałem przesyłkę.Niestety nie ja odbierałem paczkę (odebrał ją jeden z domowników) i paczka nie była otwarta w obecności kuriera. Po otwarciu przesyłki okazało się że w pudełku z centralką znajduje się tylko jej osłona i instrukcja obsługi-centralki brak! Oczywiście zadzwoniłem do sklepu,około g.16.00 , Pan odbierający telefon powiedział mi że sprawa będzie wyjaśniana i oddzwonią wieczorem . Nikt nie oddzwonił,zadzwoniłem więc ponownie około 19.30. Pan odpowiedział mi że sprawa jest dalej wyjaśniana ,zadzwonia jutro około 15.00-oczywiście nikt nie oddzwonił. Dzwonię więc ponownie po dwóch dniach-odbierający Pan wyjaśnia mi, że On nic więcej nie może zrobic ,że stany magazynowe się zgadzają ,a samą sprawą zajmuje się kierownictwo sklepu ,ale mają moje namiary i oczywiście 'oddzwonią' (jak do tej pory mieli z tym spory problem).Więc czekam .Czy sklep okaże się rzetelny i wiarygodny -zobaczymy. Piszę to jako przestrogę dla potencjalnych klientów - sprawdzajcie paczki w obecności kuriera! .Sam sporo zamawiam i przyznam się szczerze że nigdy nie sprawdzałem zawartości przy kurierze-mój błąd! Nie chcę szkalowac sklepu ,nadal wierzę że centralkę otrzymam-stan na dzisiaj jest taki jak opisałem.Czy będę zadowolony bądż rozczarowany powiadomię Was po ewentualnym rozwiązaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicco Puccini Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 I jak tam sprawa, stoi nadal czy ruszyła się coś do przodu? Przy takiej kasie wydaje mi się, że postąpią normalnie i jakoś to rozwiążą z tobą....Swoją drogą dobrze, że napisałeś o tym. Ja też nigdy w sumie nie otwierałem przesyłek w obecności kuriera, jakoś nigdy mi do głowy nie przyszło, że coś może być nie tak z paczką skoro zamawiam z dobrego źródła sprzęt , płacę czasem ładnie pieniądze i przesyłka idzie kurierem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hege Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Witam, Czy można prosić o skan odebrania paczki z tego sklepu? oczywiście imię i nazwisko można wykreślić.. W internecie można napisać wszystko, jeżeli mam brać Twój post na poważnie prosił bym o potwierdzenie go.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musti7 Posted August 2, 2012 Author Report Share Posted August 2, 2012 Witam ponownie. Co do przesyłki z Ravena. Otrzymałem maila z przeprosinami a po dwóch dniach paczkę -z drugim czerwonym sygnalizatorem -zamiast zamawianej centralki!Paczkę odebrała matula oczywiście bez sprawdzania jej! W sumie nie wiem czy się cieszyc czy płakac. Cóż centralka jest trochę droższa ,ale straciłem niewiele a drugi sygnalizator i tak miałem kupic , może niekoniecznie teraz i niekoniecznie czerwony no ale. Szczerze mówiąc już mi się nie chce dzwonic ani wysyłac maili ,musiałbym odsyłac sygnalizator i znowu czekac na-' byc może centralkę'!. Sytuacja jest trochę groteskowa ale prawdziwa. Mariuszu nie muszę Ci niczego udowadniac, poza tym nie mam skanera.Jeśli mi nie Wierzysz to trudno -przeżyję to. Nie chcę nikogo zniechęcac do zakupów w tym sklepie, zamawiałem tam wcześniej-bez żadnych problemów i w korzystnych cenach. Nie do końca jestem happy ale do wieszania się też chyba nie mam powodu- w końcu' lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu'. Połamania kija i oby Wam taka sytuacja się nie wydarzyła liczę że był to jedynie odosobniony przypadek. A teraz jadę na karpie-sprawdzę sygnalizatory ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
awanti Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 To i tak w porządku ciebie potraktowali . Miłaem podobna sytuację, bo zamiast kołowrotka wartego ok 600 zł przysłali mi model warty 300 zł . Jedyne co mi powiedzieli , to że u nich wszystko się zgadza i ewentualnie mam skierować sprawę do sądu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
musti7 Posted August 9, 2012 Author Report Share Posted August 9, 2012 Wysłałem maila . W końcu odpowiedział ktoś kompetentny i że osobiście będzie pilotował sprawę (miły pan obiecał poza zamawianą centralką-coś gratis). No i dzisiaj kurier przywiózł centralkę-oddałem sygnalizator. Gratisu nie było ale to bajka-ważne że mam zamawianą centralkę. Tak że sprawę uważam za zamkniętą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 Oki, temat jako taki również za chwilę zamykam, najważniejsze, że wszystko skończyło się pozytywnie. Wszędzie pracują tylko ludzie, jedni robią to co robią z przyjemnością, inni po prostu chodzą do roboty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlotaRybka_com_pl Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 Zgadza się,szkoda tylko że cierpi na tym sam klient.. Ale cóż,jesteśmy tylko ludźmi i dobrze ze cała sprawa zakończyła się pozytywnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts