Jump to content

Reklamacje sprzętu zakupionego przez internet


Artur z Kętrzyna
 Share

Recommended Posts

Reklamacje sprzętu zakupionego przez internet. To jest chyba największa bolączka tych internetowych sklepów.

Ponieważ nigdy nie wiemy w jakim stanie dostaniemy zakupiony sprzęcik, i jak długo nam posłuży. I na ile będzie on przypominał to co było na zdjęciu. A co gorsza czy będzie zgodny z opisem jaki zamieścił sprzedawca.

Ja mam dylemat.

Syn zamówił (jako nagroda w konkursie) sobie "Konger Arcus Tele Spin 2,40 m, cw 10-35g." w sklepie; Szczupak.pl - Internetowy Sklep Wędkarski

Zamówienie otrzymał i nawet wszystko się zgadza. Wędzisko naprawdę fajne. Ale ma wadliwą szczytówkę. Jest skrzywiona.

Wszedłem na stronie sklepu, odnalazłem kontakt, i wysłałem pod adres e-mail, zgłoszenie reklamacji (już 2 krotnie). Już kilka dni czekam na odpowiedź i nic.

Jak poprawnie złożyć reklamację w sklepie internetowym? Co i jak? Jakie zasady?

Opiszcie jakie macie doświadczenie w kwestii reklamacji takiego sprzętu. Jak to się odbyło i na jakich zasadach. Co, ile i dlaczego, z jakim skutkiem i w jakim czasie?

Zastanawiam się, czy nie wyjdzie mi taniej zamówić tą część wędziska i samemu wymienić. Tyle że sprzęcik jest nowy i ma gwarancję. I napewno straci gwarancję jak sam go naprawię. Oczywiście nawet nie wiem gdzie zamówić oryginalną część.

edit: czas na edycję postów wynosi 30min. wind ;)

Link to comment
Share on other sites

siema,

ja już zauważył kolega powyżej możesz stracić gwarancję jeżeli zaczniesz sam modyfikować sprzęt. Faktycznie może lepiej zadzwonić i spróbować wyjaśnić sprawę "na żywo", może delikatnie ;) postraszyć antyreklamą w sieci. Wszystkie potrzebne informacje nt. zwrotu towaru wadliwego i/lub odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie sklepu.

Link to comment
Share on other sites

Odstąpić od umowy?

Sory, ale tego się nie da.

Syn wybrał sobie ten kijek jako nagrodę w konkursie. Sponsor zakupił i mu przesłał. Mamy fakturę, gwarancję, i potwierdzenie przesyłki z SIUDEMKI.

Tak więc syn jako właściciel, ale nie kupował. On musi zareklamować.

Miałem dziś dzwonić, ale byłem zbyt zajęty.

Link to comment
Share on other sites

Proponuje zadzwonić, nie wyobrażam sobie składania reklamacji bez rozmowy telefonicznej. Każdy sklep internetowy ma podany telefon kontaktowy. Ja miałem jedną reklamację i uwzględniłem ją natychmiast a koszty wysyłki wziąłem na siebie.Naprawdę trudno aby wedce coś się stało w transporcie.

Pozdrawiam

M

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...