Artur z Kętrzyna Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Reklamacje sprzętu zakupionego przez internet. To jest chyba największa bolączka tych internetowych sklepów. Ponieważ nigdy nie wiemy w jakim stanie dostaniemy zakupiony sprzęcik, i jak długo nam posłuży. I na ile będzie on przypominał to co było na zdjęciu. A co gorsza czy będzie zgodny z opisem jaki zamieścił sprzedawca. Ja mam dylemat. Syn zamówił (jako nagroda w konkursie) sobie "Konger Arcus Tele Spin 2,40 m, cw 10-35g." w sklepie; Szczupak.pl - Internetowy Sklep Wędkarski Zamówienie otrzymał i nawet wszystko się zgadza. Wędzisko naprawdę fajne. Ale ma wadliwą szczytówkę. Jest skrzywiona. Wszedłem na stronie sklepu, odnalazłem kontakt, i wysłałem pod adres e-mail, zgłoszenie reklamacji (już 2 krotnie). Już kilka dni czekam na odpowiedź i nic. Jak poprawnie złożyć reklamację w sklepie internetowym? Co i jak? Jakie zasady? Opiszcie jakie macie doświadczenie w kwestii reklamacji takiego sprzętu. Jak to się odbyło i na jakich zasadach. Co, ile i dlaczego, z jakim skutkiem i w jakim czasie? Zastanawiam się, czy nie wyjdzie mi taniej zamówić tą część wędziska i samemu wymienić. Tyle że sprzęcik jest nowy i ma gwarancję. I napewno straci gwarancję jak sam go naprawię. Oczywiście nawet nie wiem gdzie zamówić oryginalną część. edit: czas na edycję postów wynosi 30min. wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3viL Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 A próbowałeś zadzwonić ? Może tak będzie łatwiej, poza tym na pewno masz kartę gwarancyjną na której masz też jakiś kontakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 siema, ja już zauważył kolega powyżej możesz stracić gwarancję jeżeli zaczniesz sam modyfikować sprzęt. Faktycznie może lepiej zadzwonić i spróbować wyjaśnić sprawę "na żywo", może delikatnie postraszyć antyreklamą w sieci. Wszystkie potrzebne informacje nt. zwrotu towaru wadliwego i/lub odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie sklepu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur z Kętrzyna Posted August 29, 2012 Author Report Share Posted August 29, 2012 Odstąpić od umowy? Sory, ale tego się nie da. Syn wybrał sobie ten kijek jako nagrodę w konkursie. Sponsor zakupił i mu przesłał. Mamy fakturę, gwarancję, i potwierdzenie przesyłki z SIUDEMKI. Tak więc syn jako właściciel, ale nie kupował. On musi zareklamować. Miałem dziś dzwonić, ale byłem zbyt zajęty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirania Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 Proponuje zadzwonić, nie wyobrażam sobie składania reklamacji bez rozmowy telefonicznej. Każdy sklep internetowy ma podany telefon kontaktowy. Ja miałem jedną reklamację i uwzględniłem ją natychmiast a koszty wysyłki wziąłem na siebie.Naprawdę trudno aby wedce coś się stało w transporcie. Pozdrawiam M Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlotaRybka_com_pl Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 W sumie racja,ciężko a nawet dosyć niepoważne jest skąłdanie reklamacji przez klienta danego sklepu,bez wcześniejszego kontaktu telefonicznego. A sam regulamin określa zasady gwarancji i reklamacji. Przeczytajmy go na stronie sklepowej zanim zdecydujemy się na zakup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now