Skocz do zawartości

Brak brań okonia na spinning


Grycan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siedzę sobie właśnie na łowisku i proszę o pomoc bo może coś robię nie tak. 

Wybrałem się dzisiaj o 14 na moje piękne glinianki gdzie podobno okoni jest dosyć sporo wziąłem swoją okoniowke CW 1-7g i masę paprochów rzucam raz za razem w miejsca gzie mylse że się kreco, czyli w pobliżu trzcin blisko wslysokjej roślinności itd. I nic żadnego brania łowię technika drop shot. Chciałem zobaczyć jakie jest zainteresowanie przynęta rzucając jak na bata pod nogi i jest praktycznie zerowe. Rybki patrzą, podpływają ale nic więcej, w tym samym miejscu zmieniam typ przynęty, kolor i nic. Może to nie jest czas na okonie czy co nie wiem. Proszę o pomoc od doświadczonych kolegów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Filip Tomasz napisał:

Powinieneś dać przynętę. Nie znam się na rybach ale wiem że do małych robak a do dużych ryb żywą ryba. Powiedz jaką masz przynętę

Wiesz co ty się lepiej nie odzywaj mam problem se żarty robisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawa prosta nie lowi sie kiedy ty chcesz tylko kiedy chca ryby a na to wplywaja skoki cisnienia,zmiany kierunku wiatrow przejrzystosc wody,temperatura wody, rodzaj przynety i sposob jej prezentowania.Ciśnienie-przynajmniej od 3-ch dni podobne.Kierunek wiatru-wedkarze mówią" wiatr ze wschodu ryba chodu".Drobnica idzie na nawietrzną ponieważ jest tam spokojniej, szum i pluskanie fal dezorientuje ją, za nią ciągną drapieżniki.To samo dotyczy ciągle zmieniających się wiatrów.Po deszczach zmienia się przejrzystość wody to również wplywa na brania.Gatunki ryb preferują swoją temperaturę wody.Kiedy jest wysoka mogą nie brać tylko stoją ogonami do góry,padający deszcz może szybko odmienić sytuację ochładzając wodę.O przynętach nie będę pisał.Tak że kolego znając podstawowe prawa idż na ryby kiedy będziesz czuł że to dziś.Połamania.