wojtton Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Witam, jestem amatorem wędkarstwa, spróbowałem, spodobało mi się. Chciałbym zainwestować w wędki do spinningu i gruntowa jakąś, możecie coś polecić budżetowego z racji iż jestem laikiem nie chciałbym odrazu inwestować grubych pieniędzy, pozdrawiam i proszę o pomoc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted June 20, 2020 Report Share Posted June 20, 2020 Oczywiście. Gorąco polecam zapoznanie się z postami w tym dziale. Takie pytania padają co kilka dni, za każdym razem w nowym temacie. Nic się nie zmieniło w ofercie przez tydzień. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrecikQ Posted June 21, 2020 Report Share Posted June 21, 2020 do Spinningu polecam Jaxon Grey Stream, budżetowa wędka ale mimo to ma fajne opinie. Kołowrotek za te minimum 120 zł przydałoby się mieć, najlepiej coś ala metalowego z przednim hamulcem + plecionka. Jeśli masz budżet na kij ok 160-200zł to polecam DAM Yagi, jestem w posiadaniu i ostatnio radziła sobie z sumem 22.5 kg :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted June 22, 2020 Report Share Posted June 22, 2020 W jaki sposób możemy cokolwiek podpowiedzieć jeśli nie wiemy jakie rybki zamierzasz łowić (okoń, pstrąg, sandacz, szczupak, troć, sum) nie ma wędzisk uniwersalnych, w jakich łowiskach (rzeczki, rzeki, jeziora, zb. zaporowe, morze)? Jaki masz budżet, bo "grube pieniądze" to pojęcie względne? A tak na serio, to polecam: W dniu 20.06.2020 o 11:20, zwykły michał napisał: Oczywiście. Gorąco polecam zapoznanie się z postami w tym dziale. Takie pytania padają co kilka dni, za każdym razem w nowym temacie. Nic się nie zmieniło w ofercie przez tydzień. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...