Jump to content

Zakup Wędki

sysioo
 Share

Recommended Posts

Witam, 

Otóż jestem początkującym wędkarzem i wczoraj zakupiłem oto taki zestaw

Jaxon TOP CARP FRXL 500 8BB

JAXON zaffira CARP 3,6m 3,0LBS 

Chodzi mi głównie o łowienie na koszyczek z gruntu, co sądzicie o takim zestawie? 

Kij według opisu i użytych materiałów bardzo mocny i dość ciężki. Kołowrotek za mały i zbyt lekki do takiego dyszla. Połowić połowisz tym zestawem ale te komponenty pasują do siebie jak łopata do kuchni. Gdybyś kupił większy i mocniejszy kołowrotek mógłbyś w pełni wykorzystać potencjał wędziska. Z tym kołowrotkiem niestety nie będzie to możliwe na dłuższą metę.

Jaką masę będą miały zestawy którymi masz zamiar łowić tą wędką?

Edited by ryukon1975

To zwaliłem sprawę chyba że będę polował na coś większego w takim razie, a przy takim zestawie bo już kupiłem wczoraj =(( będzie duża różnica holowania mniejszych ryb? 

Ale dziękuję za pomoc, a w granicach 300 zł pomożesz mi coś skomponować?, chodzi głównie o karpie i leszcze do 2 kg 

Niestety będzie, ryby 1-1,5 kg nie wymuszą na nim pracy.

Jeśli będziesz już nią łowił to proponuję Ci zmienić żyłki na grubsze unikniesz kłopotów i rozczarowań.

5 godzin temu, sysioo napisał:

Ale dziękuję za pomoc, a w granicach 300 zł pomożesz mi coś skomponować?, chodzi głównie o karpie i leszcze do 2 kg 

W tej kwocie bez problemu można wybrać coś na ryby o takiej wielkości. Jak rozumiem interesuje Cię łowienie z gruntu i koszyk. Co myślisz o wędkach typu feeder? Idealne na takie nieduże ryby.

Obejrzyj ten kijek wędzisko którym spokojnie połowisz swoje ryby i naprawdę będzie to satysfakcja.

2 hours ago, sysioo said:

Witam, 

Otóż jestem początkującym wędkarzem i wczoraj zakupiłem oto taki zestaw

Jaxon TOP CARP FRXL 500 8BB

JAXON zaffira CARP 3,6m 3,0LBS 

Chodzi mi głównie o łowienie na koszyczek z gruntu, co sądzicie o takim zestawie?