beelzenef Posted April 20, 2022 Report Share Posted April 20, 2022 Witam Panowie jestem kompletnie zielony w powyższym temacie i prosiłbym o radę , szukam spinningu zestaw kolowrotek + kij , budżet 400 zł, będę łowił głównie na rzece o średnio mocnym ciągu mam zamiar polować na okonie ale chciałbym żeby z jakimś większym drapieżnikiem rowniez sobie poradziła wiem że to kwestia ustawienia hamulca jak i również umiejętności, możecie mi koledzy powiedzieć jaka gramatura wędziska się kierować i wielkością kołowrotka? Może jakieś modele ? Jakiej ciężkości przynety stosować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted April 20, 2022 Report Share Posted April 20, 2022 (edited) Na Twoje potrzeby wędzisko 3-21g 2,7 m. Do tego kołowrotek rozmiar 2000. Masz zestaw na swoje potrzeby jak znalazł w bardzo korzystnej cenie. Jakość też całkiem zadowalająca jak na początek. Znacznie gorszym sprzętem zaczynałem. Edited April 20, 2022 by ryukon1975 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beelzenef Posted April 20, 2022 Author Report Share Posted April 20, 2022 2 godziny temu, ryukon1975 napisał: Na Twoje potrzeby wędzisko 3-21g 2,7 m. Do tego kołowrotek rozmiar 2000. Masz zestaw na swoje potrzeby jak znalazł w bardzo korzystnej cenie. Jakość też całkiem zadowalająca jak na początek. Znacznie gorszym sprzętem Może Pan coś doradzić w kwesti żyłka plecionka ? Jeśli częstym przyłowem może być szczupak? A może poprostu dokupić drugą szpule Link to comment Share on other sites More sharing options...