Jump to content

Wedkarski prezent dla taty

Kasia Czarnecka
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry! Kobieta potrzebuje pomocy i ma nadzieję, że ją tu znajdzie ☺️ nie wiem gdzie indziej mogłabym się zgłosić...

Mój Tatuś powraca do hobby wędkarstwa, wznowił niedawno swoją kartę wędkarską i przymierza się do pierwszej wycieczki nad Odrę. Chciałabym mu kupić coś na dzień Taty, pomyślałam, że fajnie byłoby kupić coś z tym związanym, ale nie znam się za diabła... Czy Panowie/Państwo są w stanie mi coś polecić? Nie ma jeszcze za dużo sprzętu, ale nad rzekę planuję jechać motorkiem, więc ciężko tam przymocować cokolwiek. Może macie coś solidnego w czym spokojnie mógłby przewozić wędki i inne bibeloty? Albo polecacie coś innego, co dobrze mieć, ale o czym początkujący wędkarz może nie pomyśleć? Albo jakiś wypasiony zestaw spławików itp.? Albo wędkę, która będzie idealna do łowienia w rzece? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie! Dziękuję! 

Godzinę temu, ryukon1975 napisał:

Jeśli planuje jeździć motorkiem jak piszesz przyda mu się coś do przewiezienia wędek. Dobry pokrowiec będzie wręcz niezbędny. Podaję dwa do wyboru, pokrowiec pierwszy i pokrowiec drugi.

Super, właśnie o coś takiego mi chodziło, dziękuję przepięknie!! 

Więc oprócz pokrowca który pomieści wędki potrzebny jest plecak na wszelki osprzęt przynęty, coś do picia czy zjedzenia na dłuższym wyjeździe, jakieś ubranie w wypadku zmiany pogody i wszystkie inne rzeczy jakie ktoś ma ochotę zabrać na ryby. Jest tego naprawdę sporo więc plecak powinien być dość duży. Jest to taki pewniak. Wędziska czy inny sprzęt to ryzyko dlatego że nie wiem jakimi metodami łowi Twój tata.

Edited by ryukon1975

4 godziny temu, ryukon1975 napisał: