Kasia Czarnecka Posted June 16, 2022 Report Share Posted June 16, 2022 Dzień dobry! Kobieta potrzebuje pomocy i ma nadzieję, że ją tu znajdzie ☺️ nie wiem gdzie indziej mogłabym się zgłosić... Mój Tatuś powraca do hobby wędkarstwa, wznowił niedawno swoją kartę wędkarską i przymierza się do pierwszej wycieczki nad Odrę. Chciałabym mu kupić coś na dzień Taty, pomyślałam, że fajnie byłoby kupić coś z tym związanym, ale nie znam się za diabła... Czy Panowie/Państwo są w stanie mi coś polecić? Nie ma jeszcze za dużo sprzętu, ale nad rzekę planuję jechać motorkiem, więc ciężko tam przymocować cokolwiek. Może macie coś solidnego w czym spokojnie mógłby przewozić wędki i inne bibeloty? Albo polecacie coś innego, co dobrze mieć, ale o czym początkujący wędkarz może nie pomyśleć? Albo jakiś wypasiony zestaw spławików itp.? Albo wędkę, która będzie idealna do łowienia w rzece? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie! Dziękuję! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted June 16, 2022 Report Share Posted June 16, 2022 Jeśli planuje jeździć motorkiem jak piszesz przyda mu się coś do przewiezienia wędek. Dobry pokrowiec będzie wręcz niezbędny. Podaję dwa do wyboru, pokrowiec pierwszy i pokrowiec drugi. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarnecka Posted June 16, 2022 Author Report Share Posted June 16, 2022 Godzinę temu, ryukon1975 napisał: Jeśli planuje jeździć motorkiem jak piszesz przyda mu się coś do przewiezienia wędek. Dobry pokrowiec będzie wręcz niezbędny. Podaję dwa do wyboru, pokrowiec pierwszy i pokrowiec drugi. Super, właśnie o coś takiego mi chodziło, dziękuję przepięknie!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarnecka Posted June 16, 2022 Author Report Share Posted June 16, 2022 Brat mnie wyprzedził, właśnie zamówił pokrowiec dla Taty. Także jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, to bardzo chętnie poczytam! Link to comment Share on other sites More sharing options...