Jump to content

Recommended Posts

Hej, z racji bliskiego położenia Wisły, zastanawiam się nad zakupem łodzi żeby sobie swobodnie z niej łowić. Jestem kompletnie zielony w tym temacie i zastanawiam się czy taką łódka z decathlona  będzie wystarczająca na nurty Wisły w rejonach Dalanowa? Pytanie też jak mocny napęd muszę kupić żeby swobodnie poruszać się pod prąd? 

Temat ogólnie ciężki bo z tego co liczę z przyczepką całość wyjdzie w okolicach 10 tysięcy złotych, a w okolicy mam kompletny brak jakichkolwiek stawów/jezior więc zastanawiam się w ogóle czy warto...

Trochę mnie zakręciło. Gdzie jest Dalanów? Jedyny jaki wyświetla Google to bliżej Wrocławia i Opola a tam Wisły nie ma.

Odpowiedzi na Twoje pytania są zawarte w linku, który podałeś, wystarczy otworzyć opis produktu.

13 godzin temu, Docio napisał:

Odpowiedzi na Twoje pytania są zawarte w linku, który podałeś, wystarczy otworzyć opis produktu.

Ja wiem, że jest tam napisane, że nadaje się do rzek o słabym nurcie - jednak to co mnie martwi to czy w opisie nie był brany pod uwagę jedynie spływ rzeką, ja chciałbym mieć możliwość swobodnego poruszania się pod prąd tak aby móc wrócić do samochodu. 

Jeszcze raz - przeczytaj opis produktu. Jest tam zdjęcie tabliczki znamionowej łodzi. Osobiście mam wątpliwości czy silnik 4,4 kW da sobie radę w każdym miejscu Wisły tym bardziej, że nadal nie wiem gdzie to jest.

Nie za bardzo rozumiem po co pływać "pod prąd" kiedy zwykle poręczniej omijac głowny nurt poruszając sie w góre rzeki, istotna uwaga na nieuregulowanym odcinku, na uregulowanym jest troszke gorzej dlatego pytanie Dorcia o lokalizacje dalej aktualne.....

Te okolice Panowie :D