calver56 Napisano 22 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Mam od roku bardzo dużo uzasadnionych reklamacji na sprzęt Daiwy i Cormorana . Natrafiam na ogromne problemy z naprawami gwarancyjnymi , które są notorycznie odrzucane nawet w ewidentnych przypadkach winy producenta. Nawet odpłatna naprawa w czasie gwarancji jest niemozliwa. Czy spotyka was to samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docio Napisano 22 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Kilka lat temu miałem "ciężkie" przejścia z feederem Mikado po złamaniu szczytówki. Przez pół roku nie potrafili dopasować lub sprowadzić i sprzedać mi jej. W końcu okazało się, że zgubili środkowy skład. Dopiero realna groźba postępowania cywilnego sprawiła cudowne odnalezienie składu ale szczytówki i tak nie dopasowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGREGOR Napisano 22 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Witam nie tylko Cormoran ,Daiwa czy Mikado mają z tym problem u Shimano też nie wygląda to dobrze.Miałem kiedyś sklep i obroty nie były jakies rewelacyjne,ale takie firmy jak Jaxon,Dragon czy Konger wymieniały bez szemrania na nowy.Z tymi poważnymi markami to robiłem tak że woziłem do kolegi co ma sklep że tak powiem poważny (1200 m2) i szło przez niego -bez problemów.Czyli z tego wniosek taki ze jak ktoś jest mały to go olew.....Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymonxx Napisano 22 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 A macie jakieś doświadczenia z firmą Colmic? Planuję zakupić kijek tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek2005 Napisano 27 Grudnia 2020 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2020 (edytowane) ........ taka lipa u mnie taki szajs że przy pierwszym łowieniu się popsuł sprzęcior Edytowane 27 Grudnia 2020 przez wind Usunięcie wulgaryzmow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexspin Napisano 28 Grudnia 2020 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2020 Napisz nieco szerzej. O jakim sprzęcie piszesz, jaka awaria, w jakich okolicznościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się