Skocz do zawartości

karta wędkarska


darek8286
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

na poczatku napisze ze jestem zielony jesli chodzi o przepisy...:)

chcialem wyrobic karte wedkarska ,i tu mam pytanie ...

czy moge zrobic tylko karte wedkarska bez tego zezwolenia calorocznego,

zezwolenia kupowal bym sobie jednorazowe na dane lowisko?czy te skladki czlonkowskie to jest wlasnie zezwolenie na caly rok?

jednym slowem jaki bedzie koszt samej karty tak zebym mogl lowic na roznych jeziorach z pozwoleniem jednorazowym?

z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne licencje (roczne, dzienne, tygodniowe, zimowe, letnie, na połów z brzegu lub łodzi, spinningowe, na wody nizine lub górskie, etc), które z założenia mają odpowiadać potrzebom większości wędkujących. Są też różni dzierżawcy, ktorzy w różny sposób rozprowadzają swoje licencje. PZW to jeden z bardzo wielu dzierżawców w Polsce i sprzedaje licencje wyłącznie na wody przez siebie gospodarowane. Od razu uprzedzam kolejne pytanie. PZW podzielone jest na okręgi i każdy okręg posiada licencje na swoje wody, nie ma opłat ogólnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz,wszystko ladnie opisane,tylko nie rozumiem jednego,jezeli trzeba oplacic zezwolenie na wedkowanie to po co sa w sklepach jednorazowe pozwolenia na jakies jezioro np za 15zl??

Kilka lat temu łowiłem na jeziorze PZW /suwalszczyzna/ mającym status łowiska specjalnego. Tam oprócz składek obowiązywała dopłata. Na dzień, tydzień...itd. Dla tych co nie mieli karty /niezrzeszeni/ ta opłata była dużo wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o po co sa w sklepach jednorazowe pozwolenia na jakies jezioro np za 15zl??