Jump to content

Ogólne pytanie o pomoc dla początkującego

WZKOOWSKI
 Share

Recommended Posts

Witam.jestem nowy w wędkarstwie.Łowię 3-4 tygodnie na rzece(Noteć).Pływają w niej najczesniej leszcze płocie,liny,okonie.Staram się robić własną zanete,ale nie wiem,czy jest dobra i się nadaje na duże leszcze.Otóż:gotuję soje,kukurydzę,pęczak,łubin,makaron.Sypie do środka trochę smrodka na leszcze,czerwonego barwnika oraz wlewam kilka kropel olejku z róży.Moja przynętę stanowią zazwczyja pinki i czerwone robaki ,posypane lekko smrodkiem.Moja wędka to Black arrow.Generalnie potrzebuje się upewnić czy moja zaneta,przynęta są dobre,czy raczej nie oraz liczę na jakieś porady dotyczące łowienia nad rzeką.Z góry serdecznie dziękuję za pomoc ! :)

Może zacznij od karty wędkarskiej

Skąd wniosek, że autor postu jej nie ma?

Ps

Ja nie pomogę, gdyż nigdy nie wędkowałem inną metodą niż spinning, ale takie niemerytoryczne odpowiedzi tylko zniechęcają.

@Piter, a może boisz się konkurencji? ;)

Edited by Alexspin

gotuję soje,kukurydzę,pęczak,łubin,makaron.Sypie do środka trochę smrodka na leszcze,czerwonego barwnika oraz wlewam kilka kropel olejku z róży.Moja przynętę stanowią zazwczyja pinki i czerwone robaki ,posypane lekko smrodkiem.

Myślę, że przesadzasz z zapachami, ten olejek różany bym odpuścił. Przynętą powinno być to czego używasz do nęcenia, czyli w tym wypadku ziarno, ewentualnie jeśli masz dostęp do większej ilość czerwonych robaków to dodaj ich trochę pociętych do zanęty. Zależnie od uciągu powinieneś dodać czegoś co sklei zanętę i nie pozwoli jej się rozmyć.

Co do techniki łowienia to nie napisałeś jaką stosujesz więc ciężko cokolwiek podpowiedzieć.

Może zacznij od karty wędkarskiej

Fakt, to jest dobry początek. ;) Myślę, że wszyscy powinni od tego zacząć.

Guest Piter

Stwierdzam to po tym

Witam.jestem nowy w wędkarstwie.Łowię 3-4 tygodnie na rzece(Noteć).

każdy zaczynał od kłusownictwa.(może powiedzcie że NIE)