Emąsjer Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 (edited) Dzień Dobry, Kilka dni temu zakupiłem kołowrotek Mitchell Avocet Rzt 2000 FD. Postanowiłem w domu sprawdzić jak chodzi, przy braku obciążenia pracuje bardzo dobrze. Natomiast po nałożeniu obciążenia, nawet minimalnego zaczyna bardzo głośno hałasować. Dźwięk, który wtedy wydaje przypomina wysoki szum. Moje pytanie dotyczy czy można temu zaradzić w domowych warunkach czy też trzeba zgłosić się do sklepu z reklamacją? Proszę o pomoc! Kołowrotek Edited April 11, 2018 by wind edycja linku 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Nie masz nad czym się zastanawiać, odsyłaj na reklamację. Pod żadnym pozorem sam nigdzie nie grzeb bo stracisz gwarancję. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozet Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Mogą być różne przyczyny tych szumów. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to rolka kabłąka. Może "chodzi" na sucho, a może uszkodzone jest łożysko. Inną przyczyną może być duży luz poprzeczny na koszu (rotorze), więc naprężona linka przechyla kosz na jedną stronę, stąd ten szum. Może to być także wada fabryczna jednego z łożysk na którym rotor się obraca. (Najprawdopodobniej są tam dwa.) Nie mając kołowrotka w ręku, można tak sobie gdybać. Jako że jak piszesz jest to świeży nabytek, najlepiej będzie jak złożysz reklamację, zgodnie z sugestią naszego Drogiego Admina. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emąsjer Posted April 11, 2018 Author Report Share Posted April 11, 2018 Ok tak zrobię, dziękuje za pomoc. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKarp Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 O ile kupiłeś stacjonarnie dużo lepiej i rozsądniej jest skorzystać z rękojmi sprzedawcy. On ma 14 dni na Twoją sugestię złożona na piśmie czyli: 1. Usunięcie wady. 2. W przypadku nie możności usunięcia wady wymiana na nowy. 3. Zwrot kasy jeśli żaden z powyższych sposobów nie zadziałał bo np nie jest dostępny ten kołoworotek. Oczywiście przy zakupie w sklepie inernetowym sytuacja jest taka sama lecz sprzedawca musi na swój koszt przyjąć od Ciebie przesyłkę. Dlaczego na swój ? Bo Ty juz raz za sprawny kołowrotek zapłaciłeś łącznie z dostawą. JK 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.