Emąsjer Napisano 11 Kwietnia 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzień Dobry, Kilka dni temu zakupiłem kołowrotek Mitchell Avocet Rzt 2000 FD. Postanowiłem w domu sprawdzić jak chodzi, przy braku obciążenia pracuje bardzo dobrze. Natomiast po nałożeniu obciążenia, nawet minimalnego zaczyna bardzo głośno hałasować. Dźwięk, który wtedy wydaje przypomina wysoki szum. Moje pytanie dotyczy czy można temu zaradzić w domowych warunkach czy też trzeba zgłosić się do sklepu z reklamacją? Proszę o pomoc! Kołowrotek Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez wind edycja linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wind Napisano 11 Kwietnia 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2018 Nie masz nad czym się zastanawiać, odsyłaj na reklamację. Pod żadnym pozorem sam nigdzie nie grzeb bo stracisz gwarancję. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozet Napisano 11 Kwietnia 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2018 Mogą być różne przyczyny tych szumów. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to rolka kabłąka. Może "chodzi" na sucho, a może uszkodzone jest łożysko. Inną przyczyną może być duży luz poprzeczny na koszu (rotorze), więc naprężona linka przechyla kosz na jedną stronę, stąd ten szum. Może to być także wada fabryczna jednego z łożysk na którym rotor się obraca. (Najprawdopodobniej są tam dwa.) Nie mając kołowrotka w ręku, można tak sobie gdybać. Jako że jak piszesz jest to świeży nabytek, najlepiej będzie jak złożysz reklamację, zgodnie z sugestią naszego Drogiego Admina. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emąsjer Napisano 11 Kwietnia 2018 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2018 Ok tak zrobię, dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKarp Napisano 12 Kwietnia 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2018 O ile kupiłeś stacjonarnie dużo lepiej i rozsądniej jest skorzystać z rękojmi sprzedawcy. On ma 14 dni na Twoją sugestię złożona na piśmie czyli: 1. Usunięcie wady. 2. W przypadku nie możności usunięcia wady wymiana na nowy. 3. Zwrot kasy jeśli żaden z powyższych sposobów nie zadziałał bo np nie jest dostępny ten kołoworotek. Oczywiście przy zakupie w sklepie inernetowym sytuacja jest taka sama lecz sprzedawca musi na swój koszt przyjąć od Ciebie przesyłkę. Dlaczego na swój ? Bo Ty juz raz za sprawny kołowrotek zapłaciłeś łącznie z dostawą. JK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się