Skocz do zawartości

Zestaw spinningowy do 500zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeczytałem tematy na temat zestawów spinningowych jednak postanowiłem zapytać o taki typowo dla moich potrzeb.

Zaczynając od metody zawsze będzie to łowienie z brzegu.

Łowił będę na rzekach nizinnych z raczej spokojnym nurtem w miejscach, w których będę się ustawiał. Rzeki typu Wisła, Dunajec oraz kilka stawów/mniejszych rzek. 

Jestem mocno początkujący, to będzie początek mojej przygody z wędkarstwem tego typu.

Chciałbym coś wymiernie lekkiego żeby po godzinie mieć jeszcze siłę by wrócić do domu.

Docelowo chciałbym łowić okonie/szczupaki 

Budżet do 500 zł na wędkę/kołowrotek/plecionkę. 

Edytowane przez Dawid8693
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym wędziskiem trudno pogodzić okonie i szczupaki, praktycznie nie ma wędzisk uniwersalnych. 30 lat temu było łatwiej, bo nasze wody prawie kipiały od ryb, ale "gospodarcza polityka" ZG PZW i ZO PZW doprowadziła do odrybienia i teraz niestety, jeśli chcesz połowić, to konieczna jest specjalizacja.

Jednymi z nielicznych wędzisk spełniających Twoje kryteria, którymi teoretycznie byłbyś w stanie połowić okonie (ale nie okonki) i szczupaczki (ale nie szczupaki) są JAXON SYMBIAN HX SUPREME SPIN model WJSYP26518,   KONGER STALLION STRIKE FURION model 145001241.

Jeśli chodzi o kołowrotek, szczerze polecam Daiwa Fuego LT 2500D 

Plecionka KAMATSU Techron olive green 0,08/100m 6.

Niestety cały zestaw nieco przekracza Twój budżet, ale przynajmniej na początek nie zawiedzie Cię.

Linki wyłącznie poglądowe.

Ps

Przemyśl czy nie byłoby lepiej nastawić się na jeden gatunek? Wybrać pomiędzy szczupakiem (jako przyłowy sandacz, boleń), a okoniem (jako przyłowy wzdręga, kleń)?

Edytowane przez hege
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2019 o 07:03, Alexspin napisał:

Ps