Skocz do zawartości

Opinie o wędce


Monia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Panowie. 

Potrzebuję Waszej opinii na temat zakupu wędki ponieważ jestem zieloną w tym temacie A pragnę zrobić prezent swojemu facetowi:)

Poszukalam trochę w sieci i znalazłam coś takiego

DAIWA NINJA X Feeder 360 do 50 - 150 g New 2019

Co myślicie?

Zaznaczam,że w naszej okolicy jest sporo jezior i dwie duże rzeki ,więc musi być uniwersalna

Napiszcie proszę czy to dobry wybór, a jeżeli macie inne propozycje to jestem bardzo ciekawa

Pozdrawiam Monia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Moniko. Byłoby miło gdybyś zaczęła od tematu Przywitaj się.

Odnośnie Twojego pytania, nie ma wędzisk uniwersalnych. Wybrałaś wędzisko Feeder, a czy jesteś pewna, że Twój Partner łowi właśnie tą metodą? Może wolałby spinnig, albo tyczkę?

Moim zdaniem lepsza byłby jakiś bon prezentowy do sklepu wędkarskiego, żeby mógł sobie wybrać to co Mu pasuje.:)

Edytowane przez Alexspin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź i jednocześnie przepraszam za brak przywitania:)

Jestem pewna co do rodzaju wędki ponieważ z reguły łowi na tzw.grunt, spinniguje okazjonalnie.

Wolałabym kupić sama żeby go zaskoczyć, gdyż nie spodziewa się tego za żadne skarby 

Chodzi mi o opinię na jej temat lub może jakieś sugestie że strony fachowców czyli Was 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Monia napisał:

(...) spinniguje okazjonalnie. (...)

To może właśnie przyzwoity zestaw spinningowy? Zależy jaką "kasą" dysponujesz, mogę podpowiedzieć.

Odnośnie innych metod nie wypowiadam się, bo wyłącznie spinninguję.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Monia napisał:

Dodam tylko że mówił coś  o wędce w kilku częściach, nie rozkładanej ani w dwóch 

Marudzę Wiem:(