Filip-InNeed Posted June 1, 2020 Report Share Posted June 1, 2020 (edited) Witam serdecznie, Poszukuję sprzętu(zestawu) dla mojego taty, który jest początkującym wędkarzem, jako że chciałbym zrobić mu prezent poszukuję dla niego sprzętu. Niestety jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o wędkarstwo :C Miejsce połowu staw, wody stojące/ Ryby łowi rekreacyjnie - średnie okazy, okonie, szczupaki, karpie (coś w ten deseń)/Przy brzegu/ Odległość 5-20m/ Metody nie znam Proszę o doradzenie w zakupie lub stworzeniu zestawu - budżet jaki dysponuje to 500 zł. Znalazłem na allego zestaw za 470 zł - wędka i kołowrotek firmy Shark&Hokkaido > < Niestety nie wiem czy jest to warte. Z góry Dziękuję za wszelką pomoc! Edited June 1, 2020 by wind edycja linku Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted June 1, 2020 Report Share Posted June 1, 2020 (edited) To bezmarkowa zbierania najtańszych i najgorszych jakościowo rzeczy. W wiekszości zupełnie do siebie nie pasujących. Nawet za darmo bym tego nie chciał. Szczerze odradzam. Edited June 1, 2020 by ryukon1975 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip-InNeed Posted June 1, 2020 Author Report Share Posted June 1, 2020 3 minuty temu, ryukon1975 napisał: To bezmarkowa zbierania najtańszych i najgorszych jakościowo rzeczy. W wiekszości zupełnie do siebie nie pasujących. Nawet za darmo bym tego nie chciał. Szczerze odradzam. Dziękuję za odpowiedź, czyli raczej takie zestawy są słabe - awięc mógłby Pan pomóc i doradzić co zakupić? Link to comment Share on other sites More sharing options...