Jump to content

Potrzebuję pomocy w wyborze sprzętu!

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Poszukuję sprzętu(zestawu) dla mojego taty, który jest początkującym wędkarzem, jako że chciałbym zrobić mu prezent poszukuję dla niego sprzętu.

Niestety jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o wędkarstwo :C

Miejsce połowu staw, wody stojące/ Ryby łowi rekreacyjnie - średnie okazy, okonie, szczupaki, karpie (coś w ten deseń)/Przy brzegu/ Odległość 5-20m/ Metody nie znam 

Proszę o doradzenie w zakupie lub stworzeniu zestawu - budżet jaki dysponuje to 500 zł. Znalazłem na allego zestaw za 470 zł - wędka i kołowrotek firmy Shark&Hokkaido > < Niestety nie wiem czy jest to warte.

Z góry Dziękuję za wszelką pomoc! :D

Edited by wind
edycja linku

To bezmarkowa zbierania najtańszych i najgorszych jakościowo rzeczy. W wiekszości zupełnie do siebie nie pasujących. Nawet za darmo bym tego nie chciał. Szczerze odradzam. 

Edited by ryukon1975

3 minuty temu, ryukon1975 napisał:

To bezmarkowa zbierania najtańszych i najgorszych jakościowo rzeczy. W wiekszości zupełnie do siebie nie pasujących. Nawet za darmo bym tego nie chciał. Szczerze odradzam. 

Dziękuję za odpowiedź, czyli raczej takie zestawy są słabe - awięc mógłby Pan pomóc i doradzić co zakupić? :)

Za 500 zł można kupić fajny zestaw kij plus kołowrotek i jeszcze na drobiazgi zostanie. 

Trudno mi jednak decydować o metodzie. Quiver, feeder, spławik skoro nawer Ty nic na jej temat nie wiesz. 

Chyba że zrobię to metodą losowania. :)

Edited by ryukon1975

5 minut temu, ryukon1975 napisał:

Za 500 zł można kupić fajny zestaw kij plus kołowrotek i jeszcze na drobiazgi zostanie. 

Trudno mi jednak decydować o metodzie. Quiver, feeder, spławik skoro nawer Ty nic na jej temat nie wiesz. 

Jeśli chodzi o metoda - zawsze łowił na spławik, niestety sam dużo nie wiem, jak pisałem jestem amatorem. :)

20 minut temu, ryukon1975 napisał:

Zostaje sporo na spławik, żyłki, ciężarki i inne. 

Jako pierwsze wymieniłbym - podbierak. :)