Jump to content
kev1n693

Zestaw feeder dla początkującego do..

Recommended Posts

Witam wszystkich :) 

Z góry przepraszam, wiem że jest to temat dla was monotonny i pewnie było już takich pytań mnóstwo, jeśli tak to proszę o odesłanie do jakiegoś innego tematu i skasowanie tego, aczkolwiek spróbuję szczęścia i może otrzymam pomoc.Jeśli chodzi o wędkarstwo gruntowe (jak i wędkarstwo ogółem) jestem laikiem i początkującym, mam 23 lata a pewnie wielu z was już w tym wieku miała po 10 lat doświadczenia :D. Liznąłem jedynie troszkę spinningu, polubiłem to a teraz bym chciał spróbować z feederkiem.

Potrzebuję pomocy w postaci doradzenia jaki zestaw (kij + młynek) kupić dla totalnie początkującego.

Cel: Głównie piękna rzeka Wisła, między główkami na leszcza, krąpia, certy itp. Szukałem używanych zestawów, jednak nie chcę od razu wydawać takiej sumy pieniędzy jaką jest np. 500-700 zł za 2 zestawy feedera (tańszych nie znalazłem..) wystarczy mi kijek + młynek do 200 zł razem ewentualnie troszkę więcej. CW myślę że do 90? Długość 3.30 - 3.90? Jeśli chodzi o kije to kolega polecał mi te trzy, które wkleiłem na dole, aczkolwiek liczę na waszą opinię na ich temat, jeśli chodzi o kołowrotek to nie znam się kompletnie i tutaj potrzebuję całkowitej pomocy. Jeśli mógłbym zaoszczędzić to lepiej na wędzisku czy kołowrotku? Byłoby miło gdyby się dało :)

Jaxon Black Arrow feder 390/60-120g

Robinson Stinger feder 3,90 50-110g

Jaxon Monolith XT Method feder 3,60 20-60g  - nie wiem czy nie za małe CW? 

Pozdrawiam,

Kamil

Edited by wind
edycja linków

Jeśli feeder i dużą rzekę kij żeby był w miarę uniwersalny musi spełnić dwa warunki. Długość minimum 3,9 m cw powyżej 100 g.

Czyli te dwa kije 110-120 odpadają i szukać jeszcze więcej? 

Mógłby pan coś polecić czy szukać na własną rękę?