Jump to content

Spławik i grunt - może aliexpress?

Recommended Posts

Witam panów i panie, jestem amatorem wędkarstwa.

Do tego czasu łowiłem na komercynyjnych lub gminnych łowiskach bez potrzeby posiadania karty wędkarskiej, w styczniu zamierzam ją wyrobić i zacząć jeździć w teren.

Przeważnie łowie na spławik i grunt, dwie wędki. Jak mówiłem jestem amatorem to i wędki jakie miałem kupiłem za 3 dychy. Teraz chciałbym złożyć coś ciut lepszego.

Koszt na wędkę ustaliłem sobie po 100 złotych, jak już mówiłem nie jestem jakimś strasznym fanatykiem a pozwolenie i karta to swoje 3 stówki też wyniesie.

Słyszałem o kołowrotku, który niby jest wart ceny i jest zamawiany z chin Yumoshi YB 4000

Niby na spinning ale podobno się nada, do tego 5-6 dyszek za kij, możecie polecić cokolwiek? Wiem, że budżet jest mały, może powinienem pozostać przy starych wędkach, ale denerwuje mnie już podklejanie oczek na żyłkę albo niemożność złożenia wędki... 

Co do połowów, raczej płotki, karasie, sumy afrykańskie i nic lepszego się nie trafiło, także jakaś przeciążalność wędki też nie musi być wielka. 

Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Edited by hege
edycja linku

Na PZW nie ma ryb chyba że masz w okręgu wody NO KILL PZW to co innego. Proponuję 2 stówy na wędkę z kołowrotkiem bo młynek za 40 dych to krótko mówiąc g**no i to samo można powiedzieć o wędce za te same pieniądze. Ja proponuję taki zestaw 

Moje propozycje to

Kołowrotek

Okuma Carbonite V2 Feeder FD 40-(4000)

Wędka

Mistrall STRATUS METHOD FEEDER 3.00m 60 g

Edited by hege
edycja linków

1 hour ago, Krzusiekdrb said:

Słyszałem o kołowrotku, który niby jest wart ceny i jest zamawiany z chin Yumoshi YB 4000

Zamiast słuchać warto też poczytać. Zobacz ile recenzji od kupujących ma ten kołowrotek. Nie twierdzę że jest do niczego ale można znaleźć produkty z setkami opinii. Jako przykład podaje taki szeroko dostępny model. 

Najpierw czytam opinie negatywne a dopiero później pozytywne.

10 hours ago, Krzusiekdrb said: