Skocz do zawartości

Spinningowy kij na pstrąga w wersji TRAVEL. Pomoc w wyborze żółtodzioba


ŚAJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Jestem początkującym wędkarzem, bez doświadczenia. Niebawem wyrabiam kartę i to co najbardziej mnie interesuje to łowienie ryb w rzekach.

Wybór padł na pstrągi, bo to co najbardziej w łowieniu mi się podoba  to kontakt z naturą, chodzenie po lesie, z dala od miasta, brodzenie w rzece, błoto na butach, krzaki itd. Siedzenie przy stawie otoczony tuzinem innych wędkarzy to trochę nie dla mnie (nie krytykuję ludzi którzy tak łowią, więc niech się nikt nie obraża, po prostu mnie to się nie wydaje fajne)

Ostatnimi tygodniami niemało doktoryzuję się w necie n.t. łowienia. Sprzęt, techniki, przynęty itd. Jak się domyślacie głowa powoli zaczyna mnie już boleć. Tak czy owak, konfrontując mój pogląd na miłe spędzenia wolnego czasu z miejscem mojego zamieszkania wygląda na to, że moim przeznaczeniem są pstrągi potokowe :-).

Znalazłem na internecie trochę kijów KONIECZNIE W WERSJI TRAVEL, gdyż koniecznie zamierzam być mobilny i ładować wszystko do plecaka (to znaczy sprzęt, nie te pstrągi biedne :-D ) . Niestety opcja travel baaardzo zawęża wybór, ale nic na to nie mogę poradzić.
Nie mogę zdecydować się co wybrać. Na ten moment mój faworyt to AKARA SPINING TEURI TX30 2,28M 1-12g TRAVEL.

Jak Panie i Panowie Wam się wydaje. Która z tych wędek to najlepsza opcja na rzeczne pstrągi. Fajnie jakby też nie skreślała połowu okoni, czy innych fajnych drapieżników rzecznych. A może ktoś z Was posiada jedną z nich i może coś napisać, też będę wdzięczny.

A może macie jakieś inne ciekawe typy wędek TRAVEL tak do 300zł na moje potrzeby?

Moje typy:

  1. AKARA SPINING TEURI TX30 2,28M 1-12g TRAVEL
  2. AKARA SPINING TEURI TX30 2,28M 0,5-6g TRAVEL
  3. Abu Garcia Tormentor Travel Spin 1,83m 4-12g 
  4. Abu Garcia VENDETTA TRAVEL SPIN - 2.13 M 5-15 G
  5. Ron Thompson Steelhead Iconic Tele 180/2-12g