Janek Andrzejewski Posted June 17, 2022 Report Share Posted June 17, 2022 Witam, mam pytanie/problem pewnie błahy, lecz nie jestem w stanie tego ocenić, bo jestem bardzo początkującym amatorem, przechodząc do meritum kupiłem koszyk do metody od Miracle Fish, z którego nie umiem wyciągnąć krętlika nie wiem, czy jest na to jakiś specjalny sposób, czy po prostu się nie da jest mi to potrzebne przede wszystkim, ponieważ nie mogę znaleźć poradnika jak złożyć zestaw na takim koszyku z krętlikiem na stałe i nie wiem, czy w ogóle się da liczę na szybką odpowiedź i z góry dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted June 17, 2022 Report Share Posted June 17, 2022 Kolejna osoba, która coś kupiła mając wyłącznie swoje wyobrażenia bez analizy wzrokowej, choćby zdjęć w necie. Koszyk, który zakupiłeś, jest koszykiem doczepianym a nie przewlekanym. Krętlika się nie wyciąga lecz doczepia do żyłki głównej. Poradnika nie potrzeba, gdyż wiedzę o takich zestawach zdobywa się u podstaw wędkarstwa gruntowego, którą to wiedzę ot tak sobie przeskoczyłeś przechodząc od razu do method feeder. Wolno Ci, nikt Ci nie może zabronić ale musisz się liczyć z faktem, że nikomu nie będzie chciało się pisać podstaw, których w necie jest multum. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ubertroll Posted June 17, 2022 Report Share Posted June 17, 2022 No nie wiem Zbyszku. Jeżeli to ten , to raczej przewlekany. Myślę, że wystarczy krętlik wziąć w kombinerki i mocno pociągnąć. Musi wyjść. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...