bart Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Witam, chciałbym w tym roku zakupić jakieś narzędzie do "przbijania" lodowej zmarzliny. Co polecacie - bo sikierką już mi się machać nie chce:) Myślałem o firmie Tonar, bo Mora to już trochę kosztuje Pierzchnia tańsza, świder szybyszy Każdy ma + i - . Co możcie doradzić ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammyy Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Moim zdaniem lepszy świder. Plusy? Przede wszystkim mniej hałasu robi... Ale jak sam wiesz, nie mam żadnego doświadczenia z tym związanego, niestety... Cokolwiek zakupisz, ja się piszę na wspólną wyprawę, wiadomo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Ja wolę pierzchnie. Co prawda na grubym lodzie trochę się trzeba namachać, ale za to gdy weźmie coś większego otwór powiększysz, na słabym lodzie robi za tester grubości, a i ryb raczej nie płoszy mimo, że głośniejsza od świdra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Na lód nie wchodzę, ale tak na chłopski rozum, argumenty @woldiego do mnie przemawiają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Na lód nie wchodzęRaczej nie wchodziłem Jak będzie już bezpiecznie to zabieram Ciebie na małe polowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...