Skocz do zawartości

Potrzebuje porad odnośnie zakupu wędziska i kołowrotków


Rekomendowane odpowiedzi

Skoro planujesz takie zakupy to chyba rozejrzałeś się i orientujesz się w cenach. Nikt nic Ci tu nic nie doradzi. W tych pieniądzach co nie wybierzesz to będzie najniższy sort. Tu dobrego się nie szuka tylko rzeczy które przetrwają przy pomyślnych wiatrach i rzadkim używaniu 2-3 miesiące. Niestety ale takie dziś mamy ceny sprzętu wędkarskiego i nie tylko sprzętu. Informacje przykre ale nic innego w miarę rozsądnego nie wymyślę.

Edytowane przez ryukon1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie widziałem ceny tyle że nie chce też kupywać drogich rzeczy bo moge je nadzwyczajnie rozwlalić bo jestem początkującym wędkarzem. A tak z ciekawości bo większość rzeczy kupywałem od Jaxona i mam tu też pytanie jakie firmy polecacie nawet w tych niskich cenach. Ponadto z twoim stwierdzeniem że te tańsze rzeczy przetrwają sie nie zgodze bo miałem kołowrotek od rumpola teraz około 20 zł kupiłem go kilka lat temu i działał przez okolo 4/3 lata. Rozglądałem sie po różnych stronach i mam też pewne pytanie z jakich sklepów na necie mam kupować te rzeczy. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepów jest mnóstwo. Kupować należy z głową niekoniecznie w jednym sklepie. Wybieram dany sprzęt i kupuję tam gdzie jest tanio. Zaś różnice w cenie pomiędzy sprzedawcami potrafią być naprawdę ogromne. Czasem po wybraniu kija czy kołowrotka naprawdę warto poświęcić chwilę i się rozejrzeć w internecie.

Przy zakupie większej ilości rzeczy warto kupić w jednym większym sklepie żeby nie płacić kilka razy za przesyłkę. Przykład na zdjęciu niżej wszystko kupione tu a jako że cena przekroczyła 300 PLN kurier gratis.

DSCF7722.JPG.3d3f7ff5b10a530c0048cd2e48c76ea3.JPG

Edytowane przez ryukon1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ma być kołowrotek do karpiówki z prawdziwego zdarzenia to jest on stanowczo za mały.